نمازگزاران سنندجی در صفوفی به هم پیوسته و پس از اقامه نماز جمعه این هفته در راهپیمایی دشمن‌شکن جنایات آل سعود علیه مسلمانان را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۷۴۲۳۴۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مردم نمازگزار سنندج بعد از ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه این هفته از جلوی مسجد جامع این شهر تا میدان انقلاب را با سر دادن شعارهایی علیه رژیم آل سعود و حامیان غربی این رژیم خواستار متوقف‌ شدن اهانت‌های آل‌سعود به مسلمانان و توطئه‌های ضد اسلامی آنان در منطقه شدند.

مردم اهل سنت سنندج با سر دادن شعار "مرگ بر آل سعود" و " آل‌سعود شرمت باد" خواستار پاسخگویی سریع حکام عربستان سعودی به خانواده‌های جان باختگان حادثه منا شدند.

همچنین نمازگزاران سنندجی در این راهپیمایی باشکوه بر همبستگی ملی ایرانیان اعم از مذاهب و اقوام مختلف تأکید کردند و اظهار داشتند که به هیچ دشمنی اجازه تفرقه‌افکنی و خدشه‌دار کردن وحدت، انسجام و امنیت ایران اسلامی را نخواهیم داد.

راهپیمایی ضد آل سعودی مردم سنندج با تجمع در میدان انقلاب این شهر و همراهی مسئولان استانی و شهرستانی به پایان رسید و همه افراد حاضر در این راهپیمایی در پیامی هماهنگ از آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویان حمایت کردند.

شایان ذکر است؛ در تمامی شهرهای استان کردستان نظیر این تظاهرات برگزار شد.

ارسال نظرات