خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام صادق(ع) آبیک:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام صادق(ع) آبیک با اشاره به اینکه رفع محرومیت از اولویت‌های بسیج سازندگی است، گفت: ۱۲۰ بسیجی در ۱۰ عرصه طرح‌های بسیج سازندگی در شهرستان آبیک حضور دارند.
کد خبر: ۸۷۴۲۳۵۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

یاسر جعفری‌فخر مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در گفت وگوی اختصاصی  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با اشاره به اینکه اردوهای جهادی شهرستان آبیک، ویژه تابستانه در راستای رفع محرومیت‌زدایی روستاها و مناطق محروم این شهرستان از ۱۳ شهریور به مدت ۷ روز آغاز شده است، اظهار کرد: برای بسیجیان شرکت‌کننده در اردوهای جهادی علاوه بر شرکت در پروژه‌های عمرانی، آبادانی و اقتصادی روستاها،برای مردم روستاها برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته‌اند که با استقبال مردم همراه بود.

وی اضافه کرد: جهادگران بسیجی در عرصه‌های مختلف همچون بهسازی، مسکن روستایی، ساخت حسینیه، ساخت حمام و سرویس بهداشتی، ساخت مسجد، رسیدگی به خانواده‌های محروم در روستاها به فعالیت می‌پردازند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با یادآوری این نکته که اردوهای جهادی در شهرستان آبیک، هفت گروه در قالب ۱۵ نفر تعیین شده است ادامه داد: اردوهای جهادی در روستاهای بخش بشاریات شرقی و غربی شهرستان آبیک صورت می‌گیرد.

جعفری فخر تصریح کرد: اردوهای جهادی امسال با حضور پر شور جوانان و نوجوانان بسیجی در ۲نقطه هدف و محروم سطح شهرستان آبیک و با هدف خدمات‌رسانی به مناطق محروم و عملی کردن شعار اقتصاد مقاومتی با استفاده از بدنه بسیج برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: گروهی متشکل از ۱۰ تن از بسیجیان جوان شهرستان در روستاهای شهرآباد و خرم‌پشته حاضر شدند و طی ۷ روز که در این روستا هستند کار ساخت حمام؛ سرویس بهداشتی؛ اتاق و حسینیه؛ تشکیل کلاس‌های حلقه صالحین ویژه نوجوانان و برگزاری نمایشگاه لوازم‌التحریر را در برنامه کاری خود دارند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک از اعزام گروه جهادی از پایگاه‌های ثارالله، خاکعلی، قشلاق و فردوس به بخش بشاریات خبر داد و گفت: این گروه جهادی تا ۱۹ شهریور خدمات عمرانی، فرهنگی، آموزشی و علمی به روستائیان ارائه می‌دهند.

جعفری‌فخر با اشاره به اهداف اعزام این گروه جهادی به روستاهای محروم مطرح کرد: کمک به عمران و آبادانی با تقویت روحیه جهادی و گسترش فرهنگ مسئولیت‌پذیری در افراد با اولویت فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی برای افزایش تولید و بهره‌وری با ارائه خدمات بهداشتی، عمرانی، آموزشی، ترویج کشاورزی، اشتغال‌زایی و فرهنگی با عزیمت گروه‌های جهادی به روستاها و مناطق کم‌برخوردار از اهداف ویژه اردوهای جهادی است.

6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها