خبرهای داغ:
امام جمعه بخش الوار اندیمشک در یادواره شهید مهدی نظری گفت: هر شهید خورشیدی است که راه را روشن می کند.
کد خبر: ۸۷۴۲۳۹۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج نیوز و به نقل از اندیمشک جوان، حجت الاسلام محمد جواد حسینی منش در یادواره شهید مهدی نظری گفت: اثر خون هر شهید مانند چراغی است که راه را برایمان روشن می کند.

وی در ادامه با اشاره به رشادت های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود: یک جوان ۱۴ ساله ای که در قرعه کشی برای بازکردن معبر در میدان مین پیروز شد، یک نمونه بارزی است که نشان دهنده رشادت و ایثارگری است .

این جوان وقتی به میدان مین میرسد چند ﻗﺪﻡ ﻛﻪ ﺭﻓﺖ برمی گردد، همه ﻓﻜﺮ می کنند ﺗﺮﺳﯿﺪﻩ، اما یک درس بزرگ به همه ما داد و آن این بود که پوتین های خود را در آورد و گفت:پوتینم نو (تازه) بود خواستم اونو در بیارم تا بیت‌المال حیف و میل نشود.

حجت الاسلام محمد جواد حسینی منش گفت: بعد می بینیم حقوق های نجومی به اسم ایثارگران ، به اسم شهدا بر مسند کرسی هایی که این شهدا برای ما فراهم کردند براحتی جابجا می شوند و حیف و میل می شود و ما سکوت کاری ازمان برنیاید و خدای ناکرده ما هم این را بپذیریم.

امام جمعه بخش الوار گفت: حضرت امام فرمود:” خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند.” شما راه و روش زندگی خانواده شهدا را ببینید، ببینید راه و روش زندگی اشان چطور است، این راه راهی است کهدوبارهشهیدپروریمیکند،نیرویپابهکاربرایاسلاموانقلابتربیتمیکند،سربازفداکاربرایامامزمان (عج) تربیتمیمند،بایداینچنینباشیم.

وی گفت: یادواره شهدا صرف یک یاد بود تاریخی نیست، یادواره شهدا تجدید بیعت و یادگیری دوباره راه و رسم شهداست.

امام جمعه بخش الوار اندیمشک افزود: شهدا با فضیلت بودند ، هرکسی که با فضیلت تر بود را برخودشان ترجیح می دادند ، شایسته سالاری خاص شهدا بود ، سیره و عمل شهدا بود.

گزارش از بیژن سلطانی


ارسال نظرات
پر بیننده ها