خبرهای داغ:
همزمان با راهپیمایی سراسری فاجعه منا، مردم برخوار نیز مشت های گره کرده خود را بالا برده و جنایات آل سعود را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۷۴۲۴۰۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

فریاد بلند «مرگ بر آل سعود»ِ مردم برخوار در اولین سالگرد شهدای منا

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ همزمان با راهپیمایی سراسری فاجعه منا، مردم برخوار نیز مشت های گره کرده خود را بالا برده و جنایات آل سعود را محکوم کردند.مراسم راهپیمایی در محکومیت علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل سعود و آل خلیفه» و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبری و مرجعیت بزرگ دینی بحرین «آیت‌الله شیخ عیسی قاسم» و همچنین گرامیداشت یاد شهدای منا در پنج نقطه از شهرستان برخوار برگزار شد.

مردم شجاع و مؤمن شهرستان برخوارپس از اقامه نماز جمعه، با حضور گسترده و پرشور، اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این اقدامات غیر انسانی وضد حقوق بشری اعلام کرده و «مرگ آل‌سعود و آل‌خلیفه» را فریاد زدند.

راهپیمایان در این مراسم که پرسنل نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج برخوار نیز حضور داشتند، با مشت های گره کرده و فریاد «الله اکبر»، بندهای قطعنامه را تایید و ضمن همدری با خانواده های داغدار شهدا، از نمایندگان مجلس و دولت خواستند که پیگیر حقوق شهدای حجاج باشند و نگذارند خون این پرستوهای مهاجر الی الله به دست گرگ صفتان آل سعود پایمال شود و همچنیناز مسئولان خواستند تا روشن شدن زوایای این کشتار و محکومیت مسببان آن، دست از پیگیری برندارند.

راهپیمایان اعلام کردند بر همه مسلمانان واجب است از خون پاک این شهدا دفاع کنند و با تشکیل گروه حقیقت یاب، علت و چگونگی این فاجعه برای خانواده های داغدار و جهانیان آشکار شود.

جنایات ددمنشانه رژیم آل خلیفه در سرکوب وحشیانه مردم مظلوم بحرین و صدور حکم فرمایشی علیه رهبر جنبش اسلامی بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم نیز در راهپیمایی امروز محکوم شد.

تظاهرکنندگان اعلام کردند اگر این جنایت ها ادامه داشته باشد امواج خروشان مسلمانان جهان ظالمان را در بر می گیرد و محو خواهد کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها