خبرهای داغ:
مردم و مسئولین شهرستان آبیک با حضور در راهپیمایی ضد سعودی خواستار برکناری آل سعود از خادمی حرمین شریفین شدند.
کد خبر: ۸۷۴۲۴۰۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ظهر جمعه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی با حضور نمازگزاران، بسیجیان، مسئولین، اقشار مختلف مردم و نیروهای انتظامی، نظامی راهپیمایی ضد سعودی در آبیک برگزار شد.

مردم آبیک با مشت‌های گره کرده و سر دادن شعارهایی مرگ بر رژیم آل سعود، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از جلو مسجد حضرت ولیعصر(عج) به خیابان شریعتی تقاطع با خیابان شهید آیت‌الله طالقانی حرکت کردند و با قرائت قطعنامه به این راهپیمایی خاتمه دادند.

علی رحمانی فرماندار شهرستان آبیک، در حاشیه راهپیمایی ضد آل‌سعود که بعد از اقامه نماز جمعه در شهر آبیک برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به کارشکنی‌هایی که آل سعود امسال در باره حج حجاج ایرانی انجام داده است، ملت ایران این کارشکنی را نمی‌پذیرد.

وی افزود: حج ابراهیمی یکی از واجبات دین اسلام است و امسال آل سعود با کارشکنی‌های خود مانع حضور حجاج ایرانی شده است و ملت ایران با حضور در این راهپیمایی بار دیگر انزجار خود را از آل سعود و سیاست‌های خصمانه آنها علیه شیعیان و ایرانیان اعلام کردند.

فرماندار شهرستان آبیک با تأکید بر اینکه آل سعود از اقدام خود پشیمان خواهد شد، اذعان کرد: امیدواریم سال آینده با از بین رفتن آل سعود و سیاست‌های غلطشان بار دیگر حجاج ایرانی بتوانند با حضور در مکه مکرمه در مراسم حج ابراهیمی حاضر شوند.

حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهر آبیک نیز با تأکید بر اینکه حادثه منا باعث شد همه دنیا چهره ضد اسلامی آل سعود را که با جنایت‌های مختلف خون مسلمانان را می‌ریزند بشناسند، تصریح کرد: آل سعود صلاحیت اداره خانه خدا را ندارد چرا که آنها عده‌ای بی‌سواد، بی‌دانش، بی‌فرهنگ و عوامل استکبار هستند.

وی افزود: امروز همه مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه با عظمی راسخ و قدم های استوار و مشت‌های گره کرده با سر دادن شعارهایی مرگ بر آمریکا‌، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر رژیم آل سعود، آمریکا ننگت باد، رژیم آل سعود شرمت باد، آمریکا عدوالله، اسرائیل عدوالله، همبستگی خود را با مردم مظلوم و ستمدیده یمن اعلام و تجاوز آشکار و وحشی‌گری و نقض آشکار رژیم آل سعود و اقدام ضدانسانی و غیرقانونی آن‌ها را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه حادثه منا حاصل مدیریت ناصحیح و ضعف و بی تدبیری حکامی که عروسک دست آمریکا و اسرائیل است رخ داده، متذکر شد: با این همه جنایات آل سعود خبیث نه تنها عذرخواهی نکرده و مسئولیتی نیز قبول نکرد، بلکه در کمال بی‌شرمی دیه حجاج شهید را نیز پرداخت نکرده است.

امام جمعه شهر آبیک مطرح کرد: تلفات حج در تاریخ آل سعود واقعاً وحشتناک است و خاندان سعودی بارها و بارها بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی خود را در موسم حج نشان داده‌اند و هزاران نفر از حجاج در سال‌های مختلف در مراسم حج قربانی بی‌لیاقتی این شجره ملعونه شده‌اند.

وی به بی‌شرمی دیگر آل‌سعود در دعوت از سرکرده منافقین به مراسم حج اشاره کرد و گفت: آل‌سعود در کمال بی‌شرمی و وقاحت، سرکرده منافقین را به حج امسال و میهمانی ویژه پادشاه آل سعود دعوت کرده است، منافقینی که ۱۷ هزار نفر انسان بی‌گناه را ترور کرده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: این راهپیمایی در محکومیت اقدام وحشیانه و غیرانسانی صهیونیست‌ها در حمله ددمنشانه به مسجدالاقصی و تعرض بی‌شرمانه به قبله نخست مسلمانان جهان و هتک حرمت نمازگزاران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج مردم آبیک در این راهپیمایی شعارهای «انصارالله پیروز است؛ آل‌سعود نابود است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود» و … را سر دادند.

مردم همیشه در صحنه آبیک همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا، اعتراض و انزجار خود را جنایات آل سعود در یمن، بحرین و سایر کشورهای منطقه اعلام و تاکید کردند : آل سعود جنایتکاری است که دستش برای همگان رو شده است.

6001/پ30/ب

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها