خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه پیام‌نور بوئین‌زهرا:

آل‌سعود در پی ریشه‌کنی اسلام و مسلمانان واقعی است

ریئس دانشگاه پیام‌نور بوئین‌زهرا اذعان کرد: عربستان نه تنها دلسوز مسلمانان و کشورهای همسایه نیست بلکه در پی ریشه‌کنی اسلام و مسلمانان واقعی نیز می‌باشد.
کد خبر: ۸۷۴۲۴۱۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

دکتر تقی نبئی رئیس دانشگاه پیام‌نور بوئین‌زهرا، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص سالگرد شهادت حجاج در مراسم روز عرفه و امتناع ایران از اعزام حجاج به مراسم حج سال جاری اظهار کرد: فاجعه روز عرفه سال گذشته سوء‌تدبیر و بی‌کفایتی عربستان در برگزاری مراسم حج را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در پاسخ به جو سازی‌های آل‌سعود علیه ایران تبیین کرد: هدف آل‌سعود از تبلیغات ضد ایرانی، مقصر جلوه دادن ایران و تبرئه خود است، عربستان می‌خواهد با این کار ضعف خود را در برنامه‌ریزی و برگزاری مناسک حج پنهان کند.

نبئی با راه‌گشا دانستن بیانات رهبر انقلاب تشریح کرد: با توجه به جایگاه مقام معظم رهبری در بین مسلمانان جهان بیانات ایشان در روشن گری اقدامات عربستان و وضعیت منطقه و جهان اسلام  بسیار راه‌گشا بوده و باعث بیدار شدن وجدان‌های حق‌طلب خواهد شد.

این مسئول با بیان اهداف ساده‌لوحانه عربستان از برهم زدن امنیت در منطقه خاطر نشان کرد: عربستان با برهم زدن امنیت در منطقه در پی جلب توجه کشورها به سمت سوریه، عراق و یمن و معرفی این کشورها به‌عنوان مشکل جهان اسلام است.

نبئی همچنین افزود: آل‌سعود با مال‌دوستی و دنیادوستی و فروش نفت از وضعیت نابسامان منطقه سود می‌برد و نه تنها دلسوز مسلمانان و کشورهای همسایه نیست بلکه در پی ریشه‌کنی اسلام و مسلمانان واقعی نیز می‌باشد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور بوئین‌زهرا در خاتمه تلاش‌های عربستان در جوسازی علیه ایران را بی ثمر دانست و تصریح کرد: حرف‌های آل‌سعود بی پایه و اساس است، به گونه‌ای که هیچ عقل سلیمی آن‌ها را نخواهد پذیرفت و بر اساس وعده الهی به طور حتم در آخر جبهه حق پیروز خواهد شد.

1101/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها