امام جمعه پلدختر:

عربستان برای رضای آمریکا و صهیونیسم هر جنایتی را انجام می دهد

امام جمعه پلدختر گفت: آل سعود ملعون به خاطر جلب رضایت آمریکا و صهیونیسم دست به هر عمل زشتی می زند.
کد خبر: ۸۷۴۲۴۲۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام محمد سوری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پلدختر با اشاره به شهادت هفت هزار زائر در حج پارسال افزود: خادمین حرمین افراد زنده را در کانتینرها در گرمای زیاد تشنه رها کردند تا جان دهند.

وی به نقل از شاهدان عینی فاجعه منا گفت: بسته شدن مسیر حرکت حجاج در منا عمدی و از جنایت های آل سعود بود زیرا نیروهای امنیتی عربستان راه را از یک طرف بر حجاج بستند و موجب تراکم زیاد جمعیت در گرمای 50 درجه ای شدند.

امام جمعه پلدختر افزود: نیروهای آل سعود در اوج گرمای هوا به حجاج آب ندادند، خبرنگاران را بیرون کردند و موبایل ها را گرفتند تا کسی تصویربرداری نکند.

وی اظهار کرد: آل سعود ملعون به خاطر جلب رضایت آمریکا و صهیونیسم دست به هر عمل زشتی می زند.

وی تشکیل کمیته حقیقت یاب برای مشکل یابی فاجعه منا را از مطالبات همه مسلمانان دانست و افزود: بعد از گذشت یک سال از فاجعه منا آل سعود ملعون حتی عذرخواهی نکرده است لذا مسلمانان باید همت کنند و حرمین شریفین را از چنگال آنها بیرون آورند.

خطیب جمعه پلدختر در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه عرفه را روز دعا، نیایش و آغاز دهه ولایت و امامت دانست و گفت: دعا کردن در روز عرفه ثواب زیادی دارد.

نمازگزاران پلدختر پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی، جنایات آل سعود را در فاجعه تلخ منا در سال گذشته محکوم کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار