خبرهای داغ:
آثار منتخب کارگاه کشوری نقش بهشت با برگزاری نمایشگاهی در نگارستان اشراق قم در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۷۴۲۴۲۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
نمایشگاه نقش بهشت در نگارستان اشراق قم افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کارگاه کشوری نقش بهشت به همت کانون هنرشیعی و همکاری صمیمانه آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) و شهرداری قم و همراهی سازمان فرهنگی هنری اوج، خانه طراحان انقلاب اسلامی، خانه طراحان آیه، نهضت مردمی پوستر انقلاب، با حضور نزدیک به 50 طراح گرافیک حرفه‌ای از سراسر ایران در روزهای 26 تا 29 مرداد ماه سال 95 در شهر مقدس قم به میزبانی آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

در این کارگاه سه روزه که زیر نظر اساتید رشته‌های مختلف اعم از خوشنویسی، معماری، نگارگری، عکاسی و گرافیک و با حضور اساتیدی از جمله مسعود نجابتی، ابراهیم سلمیانی، سید حسن موسی‌زاده، علی رضاییان، محسن مقدادی و... برگزار شد، هنرمندان بعد از بازدید و آشنایی میدانی با نقوش، آرایه‌ها و معماری حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها و عکسبرداری و نمونه‌برداری از نقوش و آرایه‌های حرم حضرت معصومه به طراحی پوستر، نشانه و المان‌های شهری پرداختند.

در پایان این کارگاه پربرکت نزدیک به 60 اثر هنری طراحی و اجرا شد که منتخبی از این آثار در نمایشگاه حاضر از تاریخ 20 تا 30 شهریور ماه در گالری اشراق قم واقع در قم،ابتدای خیابان شهدا به نمایش در می‌آید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها