مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان گفت: جشنواره فولکلور البرزنشینان نقش موثری در تقویت نشاط اجتماعی و افزايش روحيه شادابي و اميد در مردم دارد.
کد خبر: ۸۷۴۲۴۳۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، امیر بینایی در بازدید از نمایشگاه جشنواره فولکلور البرزنشینان افزود: این جشنواره نقش موثری در تقویت نشاط اجتماعی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی دارد.

وی گفت: این جشنواره می‌تواند نقش موثری در تعامل بین استانی داشته باشد و این روابط می‌تواند زمینه‌های اشتغال،  تعاملات فرهنگی و توسعه فراگیر و همه جانبه را فراهم کند.

بینایی افزود: یکی از برنامه‌های محوری استانداری در دولت تدبیر و امید ، توسعه نشاط اجتماعی است و اگر جامعه ای خمود باشد و مردم پویایی نداشته باشد نمی‌توانند در حوزه اقتصاد به خصوص اقتصاد مقاومتی نقش بازی کنند.

بینایی با بیان اینکه نشان دادن حرفه‌های مختلف و مهارتها در ایجاد انگیزه بین جوانان برای ورود به حوزه صنایع دستی موثر است، افزود: این امر، نوعی ورود به صحنه اقتصاد است که سیاستهای نظام، رهبری و دولت تدبیر و امید را می تواند تحقق بخشد.

وی گفت: یکی از برنامه های استانداری سمنان، برگزاری نمایشگاههای مشابه این جشنواره است و پیش بیني شده است تا پایان سالجاری جشنواره‌های مختلفی با عنوان " امید و نشاط" و در ادامه این جشنواره در استان سمنان برگزار شود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان گفت: در دو ماه  اخیر بیش از پنج جشنواره امید و نشاط با رویکرد مهارت آفرینی و کارآفرینی در حوزه های مختلف در استان برگزار شده و نتایج خوبی به همراه داشته است.

جشنواره فولكلور البرز نشينان در سمنان و با برپايي 110 غرفه صنایع دستی در حال برگزاری است.

نمایشگاه صنایع دستی این جشنواره تا بيست و چهارم شهريور ماه از ساعت 18 تا 23 در محل پارك شهروندي پارك سيمرغ سمنان به روي علاقمندان گشوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها