خبرهای داغ:

دوره تربيت و تعالي استاني رابطان حوزه نمايندگي ولي فقيه سپاه در سمنان برگزار شد

دوره تربیت و تعالی استانی مدیران عقیدتی نظارت حوزه های مقاومت بسیج به عنوان رابطین حوزه نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۲۵۰۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
حجت الاسلام والمسلمین جواد صمیمی مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتي سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در خصوص برگزاري دوره تربیت و تعالی استانی رابطین حوزه نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت در مرکز استان سمنان كه با حضور مدیران عقیدتی نظارت حوزه های مقاومت استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان اظهار داشت: این دوره 2 روز که به همت تربيت وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان برگزار شده است.

وي افزود: فراگیران در مدت دو روز 12 ساعت آموزشی دروس سبک زندگی اسلامی،تهدیدات وآسیبهای فضای مجازی، آسیب های فراروی انقلاب اسلامی و احکام روابط محرم و نامحرم را طبق سر فصلهای آموزشی با دعوت از اساتید مجرب را فرا گرفتند.

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتي سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه با بیان اینکه این گونه آموزشها بسیار مهم و کاربردی هستند،‌ خاطرنشان كرد: مدیران عقیدتی نظارت حوزه های مقاومت با آموزش این دروس ابتدا خود و سپس دیگر بسیجیان را در برابر تهدیدات دشمن بیمه می کنند.

صميمي آموزش و یافتن مبانی اعتقادی را برای همه اقشار بسیج لازم و ضروری دانست و بر گسترش این آموزشها تأکید كرد و بر آمادگی معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی استان بر آموزش سرفصلهای اعتقادی در قالب دوره تربیت وتعالی حوزه ای و پایگاهی جهت اجرا و پشتیبانی از این دوره ها تأکید كرد.

وي برگزاری دوره تربیت و تعالی استانی فرماندهان پایگاهای مقاومت استان در آینده نزدیک را از دیگر برنامه های این معاونت عنوان كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها