حجت الاسلام گواهی در گفت وگو با «بسیج» عنوان کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران گفت:مسئولان دیپلماسی کشورمان باید در خصوص پیگیری پرونده شهدای منا در جامعه بین المللی اقدامات بیشتری انجام دهند و نگذارند که...
کد خبر: ۸۷۴۲۵۴۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بی تدبیر آل سعود در مدیریت مناسک حج و رخ دادن حادثه منا گفت: حادثه منا برای همه مسلمانان جهان حادثه ای درد آور بوده است و متاسفانه مکه به عنوان مکانی که در آیات قرآنی کریم از آن به عنون حرم امن الهی یاد شده است، با بی تدبیری آل سعود امنیت ندارد.

وی با بیان اینکه حادثه منا به دلیل بی تدبیری آل سعود به عنوان یکی از جنایت های تاریخی در تاریخ اسلام ثبت شده است، اظهار داشت: عدم توجه مسئولان کشورهای اسلامی برای پیگیری حقوق شهدای حادثه منا باعث شده است که زبان آل سعود همچنان دراز باشد و رهبرانقلاب هم با اشاره به همین موضوع، اشاره کردند که آل سعود دهن های برخی کشورهای اسلامی را با پول بسته است.

حجت الاسلام گواهی در ادامه خاطر نشان کرد: سعودی ها در برگزاری مراسم حج امسال، کشورهای اسلامی را به صورت گزینشی انتخاب کردند و به دنبال ایجاد اسلام منهای استکبار ستیزی و مبارزه با استکبار ستیزی هستند و این بزرگترین ظلم به کعبه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران در پایان خاطر نشان کرد: نیاز است که مسئولان دیپلماسی کشورمان در خصوص پیگیری پرونده شهدای منا در جامعه بین المللی اقدامات بیشتری انجام دهند و نگذارند که این ظلم بدون پاسخ بماند.
ارسال نظرات