حجت الاسلام دری در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سازمان بسیج گفت:رهبرانقلاب تاکید داشته اند که باید کار گروه حقیقت یاب برای بررسی واقعیتحادثه منا تشکل شود،چرا که هنوز ابعاد آن روشن نشده است.
کد خبر: ۸۷۴۲۵۵۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
حجت الاسلام دری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سازمان بسیج در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به صحبت های اخیر رهبرانقلاب در دیدار با خانواده شهدای حادثه منا اظهار داشت: حادثه منا یکی از اتفاقات هولناک جهان اسلام بود که آل سعود با بی مدیریتی خود، باعث وقوع آن شد و هنوز هم حقایق این فاجعه شفاف سازی نشده است و عدم پیگیری کشورهای اسلامی در خصوص واقعیت های این حادثه، باعث گستاخ تر شدن آل سعود شده است و رهبرانقلاب هم در سخنان خود با خانواده شهدای منا به این امر اشاره داشتند.

وی افزود: رهبرانقلاب تاکید داشته اند که باید یک کار گروه حقیقت یاب برای بررسی واقعیت های حادثه منا تشکل شود، چرا که با وجود گذشت یک سال از این حادثه غم‌بار، هنوز ابعاد آن برای مسلمان روشن نشده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج در ادامه با اشاره به پیام رهبر انقلاب به مناسبت فرا رسیدن موسم حج گفت: رهبرانقلاب در این پیام تاکید کردند که قریب به یک سال از حادثه منا می‌گذرد که در آن، چند هزار نفر در روز عید و در لباس احرام، در زیر آفتاب و با لب تشنه، مظلومانه جان باختند؛ اندکی پیش از آن در مسجدالحرام نیز جمعی در حال عبادت و در طواف و نماز به خاک و خون کشیده شدند و حکّام سعودی در هر دو حادثه مقصّرند.

حجت الاسلام دری خاطر نشان کرد: آل سعود با پول های کثیف خود، دهان برخی کشورهای اسلامی را بسته است و به فرموده رهبرانقلاب، قطعا بی مدیریتی عربستانی ها در جنایت فاجعه منا جرم محسوب می شود.
ارسال نظرات