مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

جایگاه شهدای منا والاست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: جایگاه شهدای منا برای مردم گیلان همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم والا و بلندمرتبه بوده و خانواده های این عزیزان همواره مورد توجه خواهند بود.
کد خبر: ۸۷۴۲۷۰۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، ابراهیم طاهرنژاد صبح امروز در مراسم نخستین سالگرد شهدای فاجعه منا که در مصلای شهر رشت برگزار شد، با اشاره به بی تدبیری آل سعود در اداره مناسک حج تصریح کرد: خون پاک شهدای فاجعه منا، زمینه ای برای از هم گسستن بنیان آل سعود می شود.

وی افزود: آل سعود با بی تدبیری باعث به وجود آمدن فاجعه منا شد و به دنبال آن از حضور حجاج ایرانی در مناسک حج امسال نیز جلوگیری کرد که امیدواریم به یاری خداوند این سد از پیش روی حجاج ایرانی برداشته شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در ادامه بیان کرد: استان گیلان با وجود اینکه یک درصد مساحت کل کشور را دارد اما تعداد ایثارگران این استان بالای ۴.۵ درصدکل جمعیت ایثارگران کشور را شامل می شود.

طاهر نژاد افزود: هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس و ۱۶ شهید مدافع حرم و ۱۶ شهید منا تنها بخشی از افتخارات و جانفشانی های مردم گیلان برای اسلام و کشور است.

وی ادامه داد: مردم گیلان بعد از شنیدن خبر غم بار فاجعه منا و پس از حضور پیکرهای پاک شهدای این فاجعه به خاک گیلان، به بهترین وجه ممکن از شهدا استقبال کرده و همچنین مراسم یادبود این عزیزان نیز با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تصریح کرد: جایگاه شهدای منا برای مردم گیلان همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم والا و بلندمرتبه بوده و خانواده های این عزیزان همواره مورد توجه خواهند بود.

ارسال نظرات