عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی در گفتگو با «بسیج»:

دوره آموزشی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی برای طلاب برگزار می‌شود

عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی دانشگاه امام صادق(ع) از برگزاری دوره آموزشی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی، ویژه طلاب و روحانیون خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۲۷۵۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
محمود کریمی بیرانوند عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی دانشگاه امام صادق(ع) در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به لزوم دوره آموزشی تربیت مبلغ  اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اگر تلاش در جهت گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی را ضرورتي مهم در جهت تحقق آن بدانیم، آگاهی بخشی عمومی و ارتقای سطح دانشی اقشار جامعه شامل تبیین ضرورت و ارکان نظریه اقتصاد مقاومتی، پاسخگویی به شبهات اقتصادی و تبیین نقش اقشار گوناگون جامعه در تحقق اقتصاد مقاومتی و غیره از الزامات این مسیر است. وظیفه‌ای که بار اصلی آن بر دوش نخبگان جامعه و به‌طور ویژه طلاب و جامعه حوزوی کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح دانش در پیشبرد اقتصاد مقاومتی گام موثری است افزود: انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی با همکاری حوزه علمیه مشکات با هدف ارتقای سطح دانشی و مهارت‌های تبلیغی طلاب در عرصه اقتصاد مقاومتی به ویژه استفاده از فرصت تبلیغی ماه محرم، اقدام به برگزاری دوره آموزشی کارگاهی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی ویژه طلاب نموده‌است.

کریمی در ادامه بیان داشت: از عموم طلاب و جامعه حوزویان فعال و دغدغه‌مند در حوزه اقتصاد مقاومتي جهت شرکت در اين دوره آموزشي- کارگاهي، دعوت به عمل مي‌آيد.

وی با اشاره به زمان برگزاری دوره آموزشی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی برای طلاب تصریح کرد: دوره آموزشی در روزهای 5شنبه و جمعه هفته جاری در تاریخ‌های بیست و پنجم و بیست و ششم شهریورماه 95 برگزار می‌شود.

عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی گفت: این دوره متشکل از اساتیدی مجرب همچون حجت‌الاسلام وکیل‌پور( مدرس حوزه مدیر مؤسسه امیربیان تهران)، دکتر عادل پیغامی( معاون پژوهشی و استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع)) ، دکتر حجت‌اله عبدالملکی(استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) و نظریه پرداز اقتصاد مقاومتی) می‌باشد.

 
کریمی با بیان اینکه امکان اسکان شبانه برای طلاب شهرستانی فراهم است اظهار داشت: ارسال يک پيامک شامل، نام و نام خانوادگي و پایه تحصيلي به شماره 5000291918 ضروری است که پس از ارسال پيامک، اطلاعات تکميلي دوره به‌صورت تلفني يا پيامکي به اطلاع شما خواهد رسيد.

کریمی در خاتمه افزود: در پايان دوره به شرکت‌کنندگان گواهي معتبر مدرسي اقتصاد مقاومتي اعطاء و شرکت‌کنندگان  به عضویت انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی درخواهند آمد و متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09125362319 و 09199719726 تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظرات