یک اقتصاددان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
محمد جواد معصومی‌نیا گفت: قانونی را که خارجی‌ها در بحث تبادلات مالی نوشتند مسوولان داخلی بدون هیچ پیوستی قبول کردند و پاسخ قانع کننده‌ای نمی‌دهند لذا تحریم مجدد را برای کشورمان ایجاد کردند .
کد خبر: ۸۷۴۲۷۵۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶

 محمد جواد معصومی‌نیا کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اقدام مشترک مالی بحث مهم نهادهای مالی است که شاهد هستیم دست اندرکاران داخلی اعم از مسوولان، بانک‌های داخلی مثل سپه و ملت شمشیر مبارزه با خودی را از غلاف درآورده و تبادلات مالی داخلی را طبق تصمیم بیگانگان تغییر داده‌اند.

وی با بیان اینکه مسوولان داخلی در راستای اجرای مبارزه با تروریسم برای خارجی‌ها درآمده‌اند افزود: خود تحریمی بانک‌های داخلی‌ در راستای اجراییات اقدام مشترک مالی بوده است که درصدد برخورد مالی هستند که با نهادهایی که هسته پولشویی و صبغه تروریست دارند باید از بانک های داخلی پرسید کدام یک از این موسسات صدا و سیما، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، وزارت اطلاعات، سازمان صنایع دفاعی، دانشگاه مالک‌اشتر، گروه صنایع صنام، صنایع شهید صیاد شیرازی، صنایع شهید باقری، باتری‌سازی نیرو، صنایع پارچین و هواپیمایی مرکز تحقیقات و فناوری دفاعی به لطف این توافق محرمانه، مشمول تحریم‌های داخلی شده کدام یک صبغه تروریستی دارند!

معصومی‌نیا خاطرنشان کرد: قانونی را  که خارجی‌ها در بحث تبادلات مالی نوشتند مسوولان داخلی بدون هیچ پیوستی قبول کردند و پاسخ قانع کننده‌ای نمی‌دهند لذا تحریم مجدد را برای کشورمان ایجاد کردند .

همین دستاویزی است برای تحریم مجدد ما که بخواهیم از آن تخطی کنیموی در خاتمه افزود: FATF وسیله جدیدی برای دستیابی اهداف خارجی‌ها بود و مسوولان تصمیم گیران خارجی را به داخلی ترجیح دهند همچنین بهانه‌ای است برای تخطی که امتیازات دیگری را از کشورمان سلب کنند.

ارسال نظرات