خبرهای داغ:
نشست عاشقان ولایت حوزه کوثر(س) ناحیه امام رضا(ع) در حسینه شهید قلی زاده برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۲۷۷۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام مسعودی مبلغ فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در نشست عاشقان ولایت حوزه مقاومت بسیج کوثر گفت: پیامبر(ص) می فرمایند هیچ بنایی نزد خداوند محبوب تر از خانواده نیست.

مسعودی  در ادامه اظهار داشت: از سوی دیگر بنای اسلام بر این است که نیازهای زوجین به یکدیگر فقط در خانواده تامین شود و این رفع نیاز به هیچ بخشی از جامعه از جمله محل کار یا تحصیل منتقل نشود لذا برای این منظور، خداوند احکام و قوانینی تبیین کرده است.

مبلغ فرهنگی ناحیه امام رضا(ع) با تاکید براینکه خانواده نهادی مقدس در دیدگاه اسلام است، تصریح کرد: در مقابل برخی کسانی که با اسلام دشمنی دارند و با حاکمیت مسلمانان مخالفند، قصد دارند به خانواده آسیب برسانند و برای این امر نقشه هایی می کشند که یکی از آنها، تلاش برای ایجاد زمینه رفع نیاز دو جنس مخالف از هم در بیرون ازمحیط خانواده وتشویق وترغیب به این موضوع است.

حجت الاسلام مسعودی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در فضای مجازی درصددند تا به خانواده که محل تربیت انسان ورفع نیاز است، آسیب زده و کارکرد آن را از بین ببرد، اذعان داشت: ما نمی توانیم فضای مجازی را متوقف کنیم اما می توان آن را مدیریت کرد؛ می توانیم در همین فضای مجازی، معارف وتعالیمی را در دسترس افراد قرار دهیم که براساس آن متناسب با نیازهای خود، زندگیشان را سامان دهند.

مسعودی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ بنیان خانواده باید همه نهادهای فرهنگی از جمله حوزه علمیه، مسجد، صدا وسیما و رسانه های مکتوب و مجازی دست به دست هم دهند و در این امر قدم بردارند چرا که اگر نهاد خانواده سالم بماند، به آرمان ها و اهداف ملی و دینی خود خواهیم رسید در غیر این صورت همه بخش های جامعه لطمه می بینند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها