خبرهای داغ:
صبح امروز برگزار شد؛

گردهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی ومصون سازی فرهنگی

صبح امروزگردهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی ومصون سازی فرهنگی دربین پاسداران درسپاه ناحیه گالیکش برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۴۲۷۸۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان صبح امروز گردهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی ومصون سازی فرهنگی دربین پاسداران درسپاه ناحیه گالیکش برگزار گردید.  دکتر قربانی در این گردهمایی در بیان اهمیت دادن به بحث آموزش گفت:  اکثرخانوادها به نقش ورسالت خود آشنا نیستد وهرآموزشی که میخواهیم شروع کنیم باید به عنوان یک کار اثر بخش ازخانواده شروع کنیم.

وی تصریح کرد:چراسن استفاده ازمواد مخدر این همه پایین آمده است وبه نوجوانان مارسیده است.چرا آمار طلاق ها زیاد شده است این بدحجابی هاچرا قبحش ریخته است.این ها نگرانی هایی است که پیش روی صدور انقلاب ما را با مشکل روبرو می کند.

وی افزود:باید بدانیم که سهم داخلی انقلاب درپیش برندگی انقلاب یا عکس آن بیشتر ازسهم خارجی برای ماست.

فربانی افزود:الان بخش زیادی از فعالیت دادگستری ها مربوط به بحث طلاق است که اینها نگران کننده است وبرازنده کشور اسلامی مانیست.جالب اینجاست که علی رغم تصور بعضی ها که فکرمیکنند مشکل اقتصادی برای اینها مشکل بوجود اورده این مشکل همان است که رهبری معظم انقلاب فرمودندکه مساله اول سبک زندگی اسلامی ومساله فرهنگ است.و مبحث اقتصادی درجایگاه هشتم قرار دارد.

وی اظهار داشت:معضل بعدی اینکه چرا  در دنیا ایران دومین وارد کننده ی مواد آرایشی بعد از عربستان است.اینها همه  مشکلاتی  است که باید از خانواده های خود شروع کنیم تاجامعه اسلامی ما اصلاح شود.

وی  بااشاره به تعبیرمقام معظم رهبری که فرمودند اینها همان مصداق ولنگاری فرهنگی است گفت:مبارزه با این ولنگاری ها کمتر از مبارزه با شیطان بزرگ نیست چراکه این همان حربه های شیطان بزرگ است که به جان جامعه ماافتاده است.

قربانی خاطرنشان کرد: جامعه نیاز به نیروی کار فعال و متعهد دارد و این نیرو را خانواده رشد میدهد.نظر مقام معظم رهبری اینست که ما نیاز به تولید نسل بیشتر با کیفیت داریم. بخش مهمی که فرزند آوری کم شده اینست که درشهر های بزرگ خانم ها میل به ورود به بازار کار دارند و ازنقش مهم مادری خود غفلت میکنند.

قربانی گفت:یا این مهاجرت ها که ازروستاها به شهرها انجام میشود ونیروهای جوان و فعال به شهر می ایند و ماهم با تولید کم محصولات کشاورزی و لبنی مواجهیم و مجبور میشویم که این امکانات اولیه هم از جای دیگر تامین کنیم که برای ما هزینه آور است.

قربانی درپایان سخنان خود افزود: جوانانی که دیر ازدواج میکنند دیگر با سن بالا حوصله ای برای نشستن بافرزند و تربیت صحیح باقی نمیماند و تربیت فرزند به معلم ها و مهد کودک ها موکول میشود.این یک خطر بزرگ است که باید توسط شماها اصلاح شود چون تک تک مامقابل این جریان که درحال انجام است مسئولیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار