خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد علی آباد کتول گفت: امروزه روش های گذشته در ایجاد زمینه مشارکت همگانی، براساس نیاز و تغییر در نحوه تعامل با خیرین و نیکوکاران برای جذب کمک های مردمی پاسخگو نیست.
کد خبر: ۸۷۴۲۷۸۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶

    به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ محمدرضا راثی سرای در جمع نمازگزاران جمعه علی آباد کتول با بیان اینکه کمیته امداد در سال جاری با رویکرد رفتار و نگرش جامعه و نیکوکاران پیش رفته است، عنوان کرد: تسری فرهنگ نوع دوستی به منظور تامین نیازهای دانش آموزان قبل از شروع سال تحصیلی و در روزهای شهریور به صورت چهره به چهره توسط امدادگران خدوم کمیته امداد با شعار «مهر درانتظار همدلی» اجرا می شود.

وی با بیان اینکه فرزندان یتیم علی آباد کتول از همه خدمات کمیته امداد بهره می برند، اذعان داشت: در حال حاضرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دارای580 یتیم معادل 7 درصد جمعیت تحت حمایت شهرستان است که از همه خدمات این نهاد بهره می برند.

راثی سرای درباره زمان برگزاری جشن عاطفه ها، گفت: برگزاری جشنواره ملی عاطفه ها در 24 شهریور ماه سال جاری در محل تالاربوستان با مشارکت اداره آموزش و پرورش و همکاری فرمانداری و ادارات شهرستان برگزار می شود.

وی به هدف برگزاری مراسم زنگ عاطفه ها اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم زنگ عاطفه ها ویژه دانش آموزان در 10 مهر ماه در سطح کلیه مدارس شهرستان با هدف تقویت و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری از سوی نهاد مقدس کمیته امداد برگزار می شود.

مدیر کمیته امداد علی آباد کتول با بیان اینکه کمک مردم خیر و نوع دوست شهرستان در جشن عاطفه های سال گذشته چشمگیر بود، اظهار کرد: در سال گذشته به همت مردم خیر شهرستان، 62 میلیون تومان کمک های مردمی در جشن عاطفه ها جمع آوری شد که توسط کمیته امداد و اداره آموزش و پرورش شهرستان در بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند توزیع شد.

راثی سرای از  دریافت 46 میلیون تومان کمک های مردمی به مناسبت عید سعید قربان خبر داد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) این مبلغ را از نذورات قربانی مردم جمع آوری کرده است که کلیه نذورات دریافتی به صورت مستقیم بین افراد نیازمند تحت حمایت توزیع می شود.

وی به روش های کمک های مردمی به کمیته امداد علی آباد کتول اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار شهرستان کمک های خود را به صورت مستقیم به کمیته امداد تحویل دهند یا با شماره تلفن  3399-3422 برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرند و یا به شماره حساب 010219663009 بانک صادرات وجه کمکی خود را واریز کنند.

مدیر کمیته امداد علی آباد کتول درباره خدمات الکترونیکی این نهاد به خیرین شهرستان، گفت: پرداخت الکترونیکی #1*8877* و وارد نمودن پیش شماره 0175 سامانه الکترونیکی آنی پرداخت خیرین نیکوکار است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها