خبرهای داغ:
در بیانیه‌ای تأکید شد

آیت‌الله‌ نوری‌همدانی: خون مظلومان سقوط آل‌سعود و اربابان‌شان را فراهم می‌کند

مرجع تقلید شیعیان ضمن محکوم‌کردن جنایات آل‌سعود گفت: آل‌سعود و اربابانشان بدانند در نهایت خون مظلومان سقوط آنان را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۰۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
آیت‌الله‌ نوری‌همدانی: خون مظلومان سقوط آل‌سعود و اربابان‌شان را فراهم می‌کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ضمن محکوم‌کردن جنایات آل‌سعود تصریح کرد: آل‌سعود و اربابانشان بدانند در نهایت خون مظلومان، سقوط آنان را فراهم خواهد کرد.

در بیانیه مرجع تقلید شیعیان به‌مناسبت سالگرد فاجعه منا آمده است: در ایام نخستین سالگرد فاجعه دردناک منا و حادثه جرثقیل مسجدالحرام و کشتار بی‌رحمانه حجاج در سال 66 قلب هر انسان آزاده‌ای متأثر و غمگین می‌شود.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: این حوادث هولناک چهره سفاک خبیث سعودی و اربابان و حامیانشان را روشن می‌سازد و کشتار روزانه صدها زن و کودک مظلوم و بی‌دفاع یمنی و تشکیل گروه‌های سلفی و تکفیری و داعش و تقویت آل‌خلیفه به‌عنوان شاخه‌ای از این شجره خبیثه عمدی‌بودن حادثه تکفیری منا را در اذهان تقویت می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: خاندان پلیدی که به‌شیوه جاهلیت مشغول حکومت بوده و با توسل به هر عمل ننگینی برای بقای خود تلاش می‌کنند و مجامع بین‌المللی نیز با دریافت پول نفت و گاز این کشور نسبت به جنایات آنان چشم‌پوشی می‌کنند. اما آل سعود و اربابانشان (به‌تعبیر مقام معظم رهبری، آمریکا) بدانند در نهایت خون مظلومان سقوط آنان را فراهم خواهد نمود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: این‌جانب بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود برای این شهدای والامقام علو درجات و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت می‌کنم.
ارسال نظرات