خبرهای داغ:
انتقاد فرمانده سپاه قم از برخی اظهارات درباره اقتدار کشور

کسانی که می‌گویند آمریکا می‌تواند با یک دکمه ما را نابود کند چوب حراج به اقتدار ملی زده‌اند

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با انتقاد از برخی اظهارنظرها درباره ابرقدرتی آمریکا، گفت: اینکه برخی از میز خطابه‌های آزاد می‌گویند به امکانات خودتان ننازید چراکه درخارج مرزها آمریکا می‌تواند با یک دکمه شمارا نابود کند، اقتدار ملی را نشانه گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۰۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
کسانی که می‌گویند آمریکا می‌تواند با یک دکمه ما را نابود کند چوب حراج به اقتدار ملی زده‌اند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی ظهر امروز در دیدار اعضای قشر بسیج رسانه استان قم، با تبریک فرارسیدن اعیاد بزرگ مسلمان قربان و غدیر و همچنین سالروز آغاز دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس آزمون بسیار سنگینی بود که به‌حق ملت ما از آن سربلند بیرون آمدند.

فرمانده سپاه قم با انتقاد از برخی اظهار نظرات درباره اهمیت اقتدار کشور تصریح کرد: اینکه برخی از میز خطابه‌های آزاد می‌گویند به امکانات خودتان ننازید چراکه در خارج مرزها، آمریکا می‌تواند با یک دکمه شمارا نابود کند، اقتدار ملی را نشانه گرفته‌اند و چوب حراج به آن زده‌اند. آنان اگر این دکمه را داشتند در جنگ 33 روزه، سوریه، عراق و یمن از آن استفاده می‌کردند ولی مطمئن باشید آنان طبل توخالی هستند.

احمدی عنوان کرد: آنان که جلوی هزاران گلوله و بمب ایستادند تا عزت کشور حفظ شود و 2 ابرقدرت شرق و غرب را در این جنگ شکست داده‌اند‌، با تاسی به ائمه، سیدالشهدا و اعتقاد راسخ به خداوند و وعده‌هایش این نظام را از جمیع بلاها دور کردند.

وی به نقش مستشاری ایران در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: ما در این جبهه‌ها حضور میدانی نداریم ولی کمک‌های مستشاری و مشورتی انجام می‌دهیم. در جبهه‌ای که به روی مسلمانان باز شده، بیش از 70 کشور حضور دارند و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب گفته‌اند جنگ سوریه نیابتی است و ما تکلیف داریم از جبهه مقاومت دفاع کنیم.
ارسال نظرات