خبرهای داغ:
مراسم یادواره شهدای شهرستان نایین با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصلحی وزیر دولت دهم و اقشار مختلف مردم در صحن امامزاده سلطان سید علی (ع) نایین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۱۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نائین،حمیدرضا پوربافرانی در این مراسم رئیس سازمان نشر و رزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در مراسم یادواره شهدای شهرستان نایین ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) گفت :ثابت قدم ماندن در مسیر ولایت و امامت از وظایف مهم جامعه بشیریت است.
حجت الاسلام مصلحی در این مراسم با اشاره به سالگرد درگذشت شهدای منا افزود : شهدای منا همیشه در مسیری که در آن به شهادت رسیده اند ایستاده اند و امور جوامع را مدیریت می کنند و بزودی شاهد سرنگونی آل سعود خواهیم بود.
وی بیان کرد : اسلام نابی که امام خمینی (ره) پایه گذاری کرد اسلام ناب محمدی بود نه اسلام اموی و آمریکایی که امروز شاهد جنایات آنها در اکثر کشورهای اسلامی هستیم.
وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به اقدامات دشمن درایجاد اشتباه محاسباتی به ملت ایران بیان کرد:در طول چند سال اخیر دشمن از طریق های مختلف با استفاده از ابزارهای تهدید و نفوذ،خواست به امنیت و کشور ما صدمه بزند، ولی این ترفند دشمنان که هدفشان از بین بردن اسلام بود ناکام ماند.
حجت السلام مصلحی تاثیر گذاری یادواره های شهدا در زمان کنونی را بهترین راه برای بصیرت و آگاهی ملت ایران عنوان کرد و گفت : یادواره ها مثل برگزاری مراسم عزاداری می ماند تاکیدی که ائمه ما داشتند که مراسم سوگواری را برگزار کنیم به خاطر این بود که این راه رهرو پیدا کند.
وی ادامه داد:در این یادواره ها صراط مستقیم بیان می شودو در یادواره ها باید راه شهدا و مسیری که آنها برای ما تبیین کردند به آگاهی و بصیرت جوانانی که طعم جنگ را نچشیده اند بیافزاید.
وزیر دولت دهم در پایان با علی رغم اینکه کشور های مدعی در خصوص دفاع از حقوق بشر اشاره کرد: طبیعت دنیای استکبار با ظاهرسازی رقم خورده که با استفاده از این ابزار ، بدنبال منفعت و دنیاطلبی خودشان هستند و بدنبال معصومیت ، عدل و داد نیست دنیای استکبار دنبال منافع مادیات است و برای بدست آوردن آن همه ارزشها را پا می گذارد .
در حاشیه مراسم یادواره شهدا نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی ، فرهنگی ،نوشت افزار و نمایشگاه عکس تحت عنوان «معبر عشق» توسط حجت الاسلام مصلحی افتتاح و مورد بازدید عموم قرار گرفت.
 


ارسال نظرات
پر بیننده ها