فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس طي روزهاي 25 و 26 شهريورماه در منطقه عمومي شهرك مغان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۶۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، سرهنگ مطلب شاهي روز شنبه در جلسه هماهنگی رزمایش الی بیت المقدس، ضمن تشریح اهداف و ضرورت های برگزاری رزمایش، اظهار داشت: اين رزمایش روزهاي 25 و 26 شهريورماه جاری همزمان با سراسر كشور برگزار می شود که این رزمایش در شهرسان پارس آباد در منطقه عمومی شهرك مغان (آیت ا…غفاری) خواهد بود.

وی با بيان اينكه در اين رزمايش چهار گردان بیت المقدس بسيج شهرستان پارس آباد حضور خواهند داشت، گفت: مردمی کردن دفاع و پایان ناپذیری نبرد رزمی، سازماندهی، آموزش، ارتباط مستمر و به‌کارگیری بسیجیان در تکمیل و توسعه سازمان رزم و ایجاد آمادگی رزمی در گردان بسیج از جمله اهداف برگزاری این رزمایش است.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان پارس آباد افزود: رزمایش الی بیت‌المقدس به صورت دفاع از کوی و برزن، پدافند غیرعامل، امداد و نجات، مقابله با نا آرامی‌های شهری، دفاع از مراکز حساس و مهم، کنترل عامر وصولی و ورودی، اجرای عملیات‌های تأخیری، راهپیمایی تاکتیکی شبانه و برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری و حلقه‌های صالحین است.

شاهي با تاکید بر همراهی و همکاری دستگاه ها در انجام اين رزمایش، تصريح كرد: باید همه دستگاه های اجرایی با تمام قوا در برگزاری هرچه باشکوه این رزمایش همراهی داشته باشند.

وي در ادامه با یادآوری فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، به مهم ترين برنامه هاي اين هفته اشاره كرد و گفت: غبارروبی مزار شهدا، رژه موتور سواران بسیجی، اعزام پزشک به مناطق محروم و دورافتاده، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری همایش باشکوه بسیجیان و رزمندگان، تجلیل از رزمندگان و جانبازان ادارات و نهادها، نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، برگزاری یادواره شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی و افتتاح چندین طرح عمرانی و تولیدی از جمله برنامه های مهمی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان مرزی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات