دومین جشنواره ادبی هنری رویش با هدف شناسایی و حمایت از دانشجویان هنرمند استان یزد و با هدف تبیین هنر انقلابی در سطح تمامی دانشگاه های استان یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۴۲۹۵۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمد علی سالاری، دبیر جشنواره ادبی هنری رویش از برگزاری دومین جشنواره ادبی هنری رویش در سطح تمامی دانشگاه های استان یزد خبر داد و تاکید کرد دومین جشنواره رویش در موضوعات اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی ایرانی اسلامی ، دفاع مقدس و شهدادانشجو،رویش های معنوی و آرمان خواهی برگزار خواهد شد.

وی افزود: دانشجویان میتواندد آثار خود را در قالب های شعر،عکس، فیلم، تئاتر، کاریکاتور، طراحی پوستر، فیلم کوتاه، فیلم مستند، نماهنگ، سرود، پویانمایی، خاطره نویسی، از اول مهرماه تا پایان آذر ماه به ادرس دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

سالاری خاطر نشان کردهدف از برگزاری این جشنواره شناسایی، جذب و ارتقا دانشجویان متعهد در عرصه هنر و ادبیات و تولید آثار فاخر انقلابی در جهت ترویج معارف و ارزش های اسلام ناب و انقلاب اسلامی و تزریق این آثار به جامعه خصوصا دانشگاهیان با تاکید بر موضوعات جشنواره به ویژه سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی و سیره شهدا می باشد.

وی بیان داشت علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر از جزئیات جشنواره و نحوه ثبت نام می توانند به سایت اینترنتی جشنواره به آدرسWWW.Q-MASAF.IR
و کانال تلگرامی این جشنواره با ادرس @Q-MASAF مراجعه کنند.
ارسال نظرات