خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قزوین خبر داد:
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قزوین، از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در امامزادگان شاخص استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۲۹۵۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهار کرد: ستاد برگزاري مراسم ويژه عرفه از مدتي پيش در اين اداره كل تشكيل و با حضور مسئولين فرهنگي و اجرايي بقاع متبركه استان مقرر به برگزاري دعاي پرفيض عرفه در بقاع شاخص استان شد.

وي بیان كرد: در اين برنامه ها از افراد برجسته و ممتاز جهت قرائت اين دعاي پر فيض به عمل آمده و هماهنگي هاي لازم با نيروهاي مردمي، پايگاه هاي بسيج، آتش نشاني و شهرداري‌هاي مناطق برای برگزاري هر چه با شكوه‌تر اين مراسم صورت پذيرفته است.

حجت الاسلام عادل تصریح کرد: این مراسم در شهرستان البرز در امامزاده احمد و محمود(ع) حصارخروان، در شهرستان بوئین زهرا در امامزاده محمد طاهر(ع) آوج و امامزاده ابراهیم (ع) حسین آباد و در شهرستان تاکستان در بقعه آقا سیدعلی موسوی شارینی اسفرورین برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خيريه استان قزوین یادآورشد: در شهرستان قزوین این مراسم در امامزاده حسین(ع)، آستان مقدس چهارانبیاء(ص)، امامزاده سلطان سید محمد(ع)، امامزاده علی (ع)، امامزاده آمنه خاتون(س)، امامزاده بی بی شهربانو(س)، امامزاده حلیمه خاتون(ع) برگزار می شود.

وي افزود: همه این برنامه ها به طور همزمان از ساعت 15 روز یکشنبه 21 شهریورماه 95 مصادف با روز عرفه برگزار خواهد شد.

1004/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها