خبرهای داغ:
معاون پزشکی و آزمایشگاهی اداره‌کل پزشکی قانونی استان قم گفت: بررسی صدمات افراد در جریان نزاع و درگیری با ۳ هزار و ۳۴۹ مورد که یک‌هزار و ۱۷۵ مورد زن و ۲ هزار و ۱۷۲ مورد مرد هستند، بیشترین علت مراجعه را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۷۴۳۰۲۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
رشد پرونده‌های نزاع و درگیری در استان قم/تصادفات در رتبه دوم قرار دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، فرزانه مهدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اعلام اینکه در 4 ماه اول سال جاری 13 هزا ر و 431 مورد مراجعه سرپایی به پزشکی قانونی قم صورت گرفته است اظهار داشت: از این تعداد 3 هزار و 844 مورد زن و 9 هزار و 587 مورد مرد هستند که بیشترین آمار مراجعات مربوط به پرونده‌های نزاع و تصادفات است.

وی افزود: از این تعداد، بررسی صدمات افراد در جریان نزاع و درگیری با 3 هزار و 349 مورد که هزار و 175 مورد زن و 2 هزار و 172 مورد مرد هستند، بیشترین علت مراجعه را به خود اختصاص داده و این آمار نزدیک به یک چهارم از کل مراجعات ثبت‌شده در چهار ماه اول امسال است.

مهدی زاده تعداد پرونده‌های تصادفات جرحی را 3 هزار و 103 مورد خواند و گفت: در حدود 23درصد از کل مراجعات چهار ماهه مربوط به این مورد است که 815 پرونده برای زنان و 2 هزار و 288 مورد مربوط به مردان است و از کل این تعداد، 106 پرونده متوفی است که 18 مورد زن و 88 مورد مرد هستند.

وی تصریح کرد: کل فوتی‌های ارجاع شده به پزشکی قانونی استان در چهارماه ابتدایی سال جاری 298 مورد بوده که 64 مورد زن و 233 مورد مرد بوده‌اند.

معاون پزشکی قانونی استان قم آمار پرونده‌های مربوط به حوادث کار را 242 مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد 12 مورد مربوط به مردان و 230 پرونده نیز مربوط به بررسی صدمات وارده به زنان در جریان حوادث شغلی بوده است.
ارسال نظرات