مسؤول کمیته تبلیغات مسابقات قرآن کریم استان سمنان مطرح کرد؛

نهادینه‌سازی فرهنگ عمل به کلام الهی؛ هدف برگزاری مسابقات قرآن کریم سمنان

مسؤول کمیته تبلیغات مسابقات قرآن کریم استان سمنان، نهادینه‌سازی فرهنگ عمل به کلام الهی از اهداف اصلی برگزاری مسابقات قرآن کریم در سمنان است.
کد خبر: ۸۷۴۳۰۴۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بهنام مطلبی در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان درگفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: توجه به قرآن کریم و گام نهادن در مسیر تلاوت و حفظ کلام الهی نعمتی آسمانی است که هر کسی توفیق گام نهادن در این مسیر را پیدا نمی‌کند.

وی اضافه کرد: لقب «قرآنی» به سادگی به هر فردی اعطا نمی‌شود و از این‌رو، همه افرادی که در این مسیر فعالیتی دارند و تلاشی می‌کنند، باید قدرشناس نعمت خدادادی توجه به قرآن کریم باشند.

مسؤول کمیته تبلیغات مسابقات قرآن کریم استان سمنان گفت: باید تلاش شود تا هدف حضور در مسابقات قرآنی، به‌طور ویژه قربت الهی و نزدیک شدن به خداوند متعال باشد و در عین حال، تلاش کنیم تا خود را بسنجیم و این مقدمه برای رشد دائمی ما باشد.

مطلبی بیان کرد: رقابت‌های قرآنی، زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا نقص‌های احتمالی خود را بشناسیم و با برخوردار شدن از انوار الهی، در راه رفع این نقص‌ها و تقویت نقاط قوت گام برداریم.

وی تصریح کرد: قاریان و حافظان قرآن کریم که در رقابت‌های استانی در سمنان با یکدیگر مسابقه می‌دهند، در واقع سخنگویان خداوند بزرگ روی زمین هستند و به همین خاطر، باید عمل به کلام الهی را همواره مدنظر داشته باشند.

مسؤول کمیته تبلیغات مسابقات قرآن کریم استان سمنان اضافه کرد: همه افرادی که در رقابت‌های قرآنی حاضر می‌شوند، چه آن‌هایی که حائز رتبه در این مسابقات شوند یا آن دسته از افرادی که هیچ رتبه‌ای کسب نکنند، در واقع حاملان پیام الهی هستند و همه آنان قهرمانان قرآنی محسوب می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار