خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قزوین اذعان کرد: مسلمانان باید گریبان حکام بی‌لیاقت آل‌سعود را گرفته و مدیریت مناسک حج را به علت عدم کفایت از دست آنان خارج کنند.
کد خبر: ۸۷۴۳۰۷۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص اهمیت فریضه حج و سالگرد شهادت حجاج در مراسم روز عرفه سال گذشته اظهار کرد:حج یک دستور الهی است و هیچ کس نمی‌تواند موجب تعطیلی این واجب گردد.

وی افزود: متاسفانه ما امروز شاهد جاهلین مدرنی هستیم که در چهره آل‌سعود ظهور کرده و خانه خدا را که خانه امن همه مسلمانان جهان است به زنجیر بسته‌اند.

این مسئول با اشاره به اقدامات خبیصانه آل سعود تصریح کرد: آل‌سعود بت کوچکی است که با حمایت بت‌های بزرگی همچون آمریکا درصدد است مسلمانان را از حضور در فریضه واجب و بزرگ حج منع کند.

حجت‌الاسلام معبودی در خصوص علت عدم اعزام ایرانیان به مراسم حج امسال تشریح کرد: جاهلانی چون آل سعود با ایجاد موانعی که باعث عدم امنیت جانی و کرامت و ارزش انسانی برای زائرین مسلمان می‌شود اجازه برگزاری مراسم حج را توسط زائران کشور ما و برخی دیگر از کشورها را نداده‌اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم روشنگری در خصوص اقدامات عربستان تاکید کرد:  مسلمانان باید گریبان‌ حاکمان بی‌لیاقت و دور از فرهنگ اسلامی را بگیرند و اجازه ندهند حج که یک واجب الهی و عامل وحدت مسلمانان و مایه همدلی آنها از هر نژاد و فرهنگی است گرفتار کوته نظری آل‌سعود ملعون گردد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ضمن تاکید به نقش نخبگان و برجستگان جامعه تبیین کرد: نخبگان و برجستگان جامعه موظفند که با رهنمودها و سخنان خود سبب روشنگری مسلمانان شوند، امنیت و عزت مسلمانان دغدغه عمومی است که باید به دقت به آن پرداخته شود.

معبودی اضافه کرد: همانطور که پیامبر اکرم(ص) بت‌های دوران خود را شکست امروز نیز نیاز است که مردم با حضور در صحنه بت‌های زمان خود را بشکنند و خانه خدا را از آلودگی‌ها پاک کنند.

وی وهابیت را یک مسلک انحرافی عنوان کرد و گفت: علمای اهل تشیع، وهابیت را یک مسلک انحرافی و ساخته شده توسط مستکبرین می‌دانند که هیچگونه تناسبی با فقه اسلامی و آموزه‌های دینی ندارد.

این مسئول خانه خدا را متعلق به همه مسلمان دانسته و خاطرنشان کرد: خانه خدا متعلق به همه مسلمانان جهان است و مدیریت و رسیدگی به آن نباید در اختیار یک عده حرام‌خوار که از اسلام واقعی چیزی نمی‌دانند، قرار داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پایان عربستان را آلت دست دنیای استکبار دانسته و اذعان کرد: عربستان آلت دست دنیای استکبار است و آمریکا جنایتکار با حمایت از آن‌ها در تلاش است سبب نابودی و کشته شدن مسلمانان شود.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها