نماینده دهلران در گفت‌وگو با «بسیج»:

قرارداد با FATF با استقلال کشور در تعارض است / اجرای آن قطعا به مصوبه مجلس احتیاج دارد

کاظم زاده تاکید کرد: هرچیزی که به استقلال کشور مرتبط باشد چه از لحاظ مالی و سیاسی از جمله این توافق، قطعا به مجلس ارتباط پیدا می‎کند و نیاز به تصویب مجلس دارد و در این خصوص حتما پیگیری صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۷۴۳۰۸۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸
شادمهر کاظم‌ زاده نماینده مردم دهلران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص تبعات پذیرش توافق بانکیFATF عنوان کرد: این توافق اگر قرار است استقلال مالی کشور را به دست افرادی خارج از مملکت ما دهد و مبادلات مالی و بانکی ما را مورد چک و بررسی خود قرار دهد و همچنین نحوه ی پشتیبانی ما از محور مقاومت را به اطلاع دشمنان برساند، به طور کلی با امنیت ملی کشور منافات دارد.

نماینده مردم دهلران در مجلس با بیان اینکه قالب نمایندگان با این توافق مخالف هستند تصریح کرد: این توافق  استقلال مالی کشور را تحت الشعاع قرار می‎دهد.

کاظم زاده در خاتمه در خصوص اظهارات اخیر سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر  اینکه این توافق برای لازم الاجرا شدن نیازمند مصوبه مجلس است تاکید کرد: هرچیزی که به استقلال کشور مرتبط باشد چه از لحاظ مالی و سیاسی از جمله این توافق، قطعا به مجلس ارتباط پیدا می‎کند و نیاز به تصویب مجلس دارد و در این خصوص حتما پیگیری صورت خواهد گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار