نماینده سیرجان در گفت وگو با «بسیج»:
شهباز حسن پور با ابراز تعجب از امضای توافقFATF تصریح کرد: اگر چنین قراردادی امضا شده باشد تا مصوبه مجلس را نداشته باشند قطعا دولت اجازه اجرای آن را ندارند و حتما بایستی با نظر و مصوبه مجلس باشد.
کد خبر: ۸۷۴۳۱۱۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص توافق بانکیFATF با ابراز تعجب از امضای چنین توافقی تصریح کرد: اگر چنین قراردادی امضا شده باشد تا مصوبه مجلس را نداشته باشند قطعا دولت اجازه اجرای آن را ندارند و حتما بایستی با نظر و مصوبه مجلس باشد.

حسن پور با ابراز گلایه از رفتار دولت عنوان کرد: انتظار می‎رفت چنانچه دولت محترم چنین نظری در خصوص این توافق دارد حتما قبل آن  مصوبه مجلس را می‎گرفت و با نمایندگان مجلس موضوع را در میان می‎گذاشت چراکه نمایندگان مجلس نامحرم نیستند.

نماینده مردم سیرجان وبردسیر در ادامه این مطلب اظهار داشت: تعجبم از این است که گاهی اوقات در کشور اتفاقاتی می‎افتد که نمایندگان ملت نیز نامحرم محسوب می‎شوند!

حسن پور در خاتمه تاکید کرد: در صحن علنی مجلس این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد و از وزیر اقتصاد نیز دعوت خواهیم کرد تا برای دادن توضیحات کامل در خصوص این توافق در مجلس حضور یابد و اگر قرار باشد این توافق لازم الاجرا شود حتما باید مصوبه مجلس را داشته باشد در غیر این صورت اجرایی نمی‎شود.
ارسال نظرات