خبرهای داغ:
سردار سلیمانی در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی مطرح کرد

استقبال استان‌های سنی‌نشین از بازسازی واقعه غدیر/ کشورهای اروپایی آمادگی خود را اعلام کردند

مسؤول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج از اجرای زنده خطبه غدیر در 167 نقطه کشور خبرداد و گفت: استان‌های سنی‌نشین نیز نسبت به بازسازی واقعه غدیر که از برنامه‌های ابلاغی نیست استقبال مطلوبی داشته‌اند.
کد خبر: ۸۷۴۳۱۴۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار یعقوب سلیمانی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر با آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی‌گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، اظهار کرد: از اردیبهشت‌ماه تاکنون هشت هزار دانش‌آموز در فصل اوقات فراغت خود در برنامه‌های راهیان نور شرکت کرده که بخش قابل توجهی از این جمعیت اهل سنت(ع) بوده‌اند.

وی از اعزام نخبگان حوزه‌های علمیه سراسر کشور به اردوهای راهیان نور یاد کرد و افزود: سال گذشته توریست‌های خارجی بیش از 36 کشور از مناطق عملیاتی بازدید کرده‌اند، به همین علت کشورهای مختلف نسبت به بازسازی برنامه‌های فرهنگی اردوهای راهیان نور اشتیاق دارند.

مسؤول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی تاکنون هفت بار از حرکت فرهنگی راهیان نور بازدید کرده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم رهنمودها و عنایت ویژه مراجع تقلید سبب افزایش کمی و کیفی این برنامه فرهنگی شود.

وی به فعالیت سایت «الیوم» برای معرفی محتوای بازسازی واقعه غدیر اشاره کرد و ادامه داد: در راستای افزایش کیفیت این برنامه فرهنگی گردهمایی مجریان و کارشناسان اجرایی بازسازی واقعه غدیر هفته گذشته در استان قم برگزار شده است.

سلیمانی از اجرای خطبه غدیر به صورت زنده در 167 نقطه کشور یاد کرد و گفت: استان‌های سنی‌نشین نیز نسبت به بازسازی واقعه غدیر که از برنامه‌های ابلاغی نیست، استقبال مطلوبی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه هرساله بازسازی واقعه غدیر توسط شبکه‌های تلویزیونی مستندسازی می‌شود، عنوان کرد: پرهیز از انحراف و داشتن نگاه سیاسی به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است، به همین علت اکنون برخی از کشورهای اروپایی و خارجی آمادگی خود را برای بازسازی واقعه غدیر اعلام کرده‌اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار