مجمع نخبگان بسیجی در ناحیه مقاومت بسیج بینالود برگزار شد

مجمع نخبگان بسیجی با هدف شناسایی مشکلات و معضلات جامعه با محوریت اقتصاد مقاومتی در ناحیه مقاومت بسیج بینالود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۳۱۵۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود (طرقبه شاندیز) در مجمع سالانه شورای راهبردی سپاه شهرستان که با حضور نماینده مردم طرقبه شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شاندیز، فرماندار و جمعی از نخبگان بسیجی برگزار شد، گفت: بسیج با تمام توان و با هدف مساعدت دولت ارائه راهکار خواهد داد.

وی با اشاره به نقش تربیتی بسیج در جامعه، این جایگاه را مأمنی مهم و حیاتی برای مردم و مسئولین دانست و افزود: باتوجه به اینکه بسیج اشراف کامل در جزئیات و تمام اقشار اجتماع را دارد، دولت ها می توانند از این پتانسیل قوی در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده کنند.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز اظهار داشت: مجمع نخبگان بسیجی با هدف شناسایی مشکلات و معضلات جامعه به مسئولین ذیربط با تأکید بر اقتصاد مقاومتی کمک رسانی و ارائه راهکار مناسب خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن تشریح ترکیب مجمع شورای راهبردی، شورای اقشار و کارگروه های مجمع تصریح کرد: با توجه به موقعیت ویژه شهرستان و پتانسیل‌هایی مانند گردشگری و صنایع دستی، آمادگی عضویت نخبگان در این کارگروه ها را به منظور استفاده از تفکرات و تجربیات را داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها