خبرهای داغ:
نخستین اردوی آموزشی فرهنگی تقویت سطح دانش، بینش و پیوند عاطفی دانشجویان با امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۳۱۹۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نخستین اردوی آموزشی فرهنگی در راستای تقویت سطح دانش، بینش و پیوند عاطفی دانشجویان با امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی برگزار شد.

علاوه بر تجدید میثاق دانشجویان دختر با آرمان های امام خمینی(ره) ایجاد شور و نشاط وصف ناشدنی در بین جوانان از ثمرات عینی این اردو بود.

جهت دهی ارزشی به اردوهای دانشجویی، در نخستین دوره اردو، کلاس‌های آموزشی واحدهای درسی وصیّت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) و درس انقلاب اسلامی، با بهره‌مندی از استادان گروه معارف، در قالب یک برنامه متفاوت برای فعالیت علمی فرهنگی در فضای معنوی حرم مطهر امام راحل در نظر گرفته شده بود.

در نخستین دوره این اردوی آموزشی و فرهنگی 6 روزه، دانشجویان از 8 استان شامل استان‌های اصفهان، البرز، تهران، قزوین ،کرمانشاه، گیلان، مازندران، مرکزی و واحد نجف آباد ، برادران دانشجو از تاریخ هفتم  تا دوازدهم و خواهران دانشجوی از تاریخ سیزدهم تا نوزدهم شهریور به صورت مجزا به مدت شش روز در محل اردو حضور داشتند، زیارت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) وحرم مطهر حضرت معصومه(س) بازدید از شهر خمین و زادگاه امام راحل و بازدید از حسینیه جماران و کاخ سعدآباد نیز ازجمله برنامه هایی زیارتی و فرهنگی بود که برای دانشجویان شرکت کننده انجامید.

در نخستین دوره این اردوی آموزشی وفرهنگی 6 روزه،علاوه بر آموزش 3 واحد درسی درس های وصیت نامه و انقلاب اسلامی، برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی نیز اجرا  شد.

این اردو با حضور سرکار خانم دکتر فاطمه طباطبایی عروس بزرگوار امام خمینی(ره) مسئول زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید و دانشجویان برگزیده مسابقات ورزشی در این اردو از جمله دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین از سوی ایشان تقدیر شدند.

شایان ذکر است این دوره با دیدارحجت‌الاسلام سید حسن خمینی، یادگار امام و عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به کار خود پایان داد.

گفتنی است این مراسم به میزبانی پژوهشکده امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و با همکاری مرکز فرهنگی دانشگاهی امام‌خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری در سالن اجتماعات پژوهشکده امام و انقلاب اسلامی برگزار گردید.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها