نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری گفت: برجام اقتصادی اشکالات شرعی دارد و نباید اجازه داد استکبار جهانی بر سیستم بانکی کشور مسلط شود.
کد خبر: ۸۷۴۳۲۳۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،  حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی  اظهار داشت: مسئله برجام تلاش برای جلب اعتماد شیطان بود از اول معلوم بود که شیطان به هیچ وجه به مخالفان و دشمنان خود امتیاز نمی دهد شیطان وعده می دهد ولی سر بزنگاه وعده خود را زیر پا له می کند.

وی افزود: چقدر وعده و وعید دادند اگر این اتفاق بیفتد همه تحریم ها یک شبه برداشته می شود و حتی رئیس جمهور هم در نطقی با اعتماد به وعده آمریکا گفتند که همه تحریم ها برداشته می شود.

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا فرمودند" نتیجه مشخص است، من با مذاکرات مخالفت نمی کنم اما خوشبین نیستم که هم آیات قرآن و هم تجربه چندین ساله در مقابل چشم ما روشن کرده است که آمریکای جهانخوار و استکبار قابل اعتماد نیست.

 

*برخی ها وکیل مدافع شیطان شده اند

حجت الاسلام دولابی تصریح کرد: حماقت در این شرایط این است که وکیل مدافع شیطان شده و به نفع شیطان استدلال کنیم در حالی که واقعیت را می توان به راحتی از بازار اقتصادی جامعه فهمید.

وی با بیان اینکه برخی ها نیز از صحبت های اولیه خود فاصله گرفته اند و می گویند از اول مذاکره نکردیم که تحریم برداشته شود و از اول هم هدف ما برداشتن تحریم نبود، افزود: این صحبت ها در حالی مطرح می شود که طی یک سال گذشته همه هم و غم کشور صرف مذاکره با شیطان شده است و روز اول موضوع حذف تحریم ها مطرح بود.

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کارشناسان سیاسی دنیا نیز معقتدند که اگر آمریکا قدرت جنگ با کشور ایران را داشت،خیلی زود اقدام می کرد، افزود:  مطرح کردن چنین صحبت هایی در واقع فریب مردم است در حالی که این افراد در طی  یک سال گذشته سرمایه های مردم را هدر داده اند اما به اشتباه خود اعتراف نمی کنند.

حجت الاسلام دولابی با اشاره به امضای برجام اقتصادی، گفت: بر اساس این برجام همه فعالیت های اقتصادی بانک های کشور تحت سلطه اطلاعاتی آمریکا قرار می گیرد و جا به جایی پول به نفع اشخاص حقیقی و حقوقی که در لیست تحریم قرار گرفته اند، انجام نمی شود این یعنی که سیستم بانکی و بانک های ایران در خدمت استکبار جهانی قرار گرفته و جبهه مقاومت را تضعیف کرده و اجازه نقل و انتقال پول و امکانات را به نیروهای مقاومت ندهند.

وی گفت: در معنای دیگر اینگونه است که یعنی خودمان با دست خودمان به شکست انقلاب کمک کرده و خیانت آمریکا را در برجام فراموش و رسوایی دیگری را برای کشور ایجاد کنیم.

 

*برجام اقتصاد موجب تسلط کفار بر اطلاعات بانکی کشور می شود

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری با اشاره به اشکالات شرعی برجام اقتصادی، بیان داشت: امضای این معاهده موجب می شود تا کفار بر اطلاعات سیستم بانکی ایران مسلط شده و نیروهای خودی تحویل دشمن شود.

حجت الاسلام دولابی ادامه داد: با برجام اقتصادی نهادهای مالی که باید در خدمت اهداف انقلاب و پشبرد اسلام و دفاع از حقوق مظلومان فعالیت کنند جبهه مقاومت را مورد تحریم داخلی قرار می دهند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت ایستادگی می کند تا مظلومان کشته نشوند، گفت: اگر یک تیر به جبهه مقاومت نرسد و این موجب کشته شدن مسلمان بیگناهی شود افرادی که چنین معاهداتی را امضا می کنند، مسئول هستند.

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اگر امام خمینی (ره) با چنین قراردادی مواجه می شدند حتما چنین افرادی را رسوا می کردند، افزود: آمریکا به دنبال تضعیف جبهه مقاومت است که نباید به شیطان اجازه چنین کاری را داد.

حجت الاسلام دولابی با بیان اینکه در سوره توبه، قرآن راه را به ما نشان داده است، گفت: بر این اساس باید با آمریکا مجاهده کرد چرا که اهل هیچ عهد و پیمانی نیست  و اگر قرار باشد وفاردا باشد باید ابهت پوشالی خود را کنار بگذارد.

منبع: دانا
ارسال نظرات