خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه مسئولان در پُر کردن اوقات فراغت جوانان ضعیف عمل کردندگفت: برخی از مسئولین ما، امروز معنویت ندارند و فقط به دنبال سیاسی کاری هستند.
کد خبر: ۸۷۴۳۲۴۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ حسین خدادادی  در یادواره شهدای روستای منند ضمن گرامیداشت یادوخاطرهای   شهیدان وشهدای دوران دفاع مقدس گفت: امنیت امروزمامرهون خون شهدااست وشهداتکلیف خودرابه خوبی انجام دادندوگوش به حرف ولی فقیه زمانشان کردندوامروزوظیفه ماست تاراه شهداراادامه داده و گوش به فرمان رهبرمان باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه معنویت شهدا باعث شد تا به این جایگاه برسند، افزود: برخی از مسئولین ما، امروز معنویت ندارند و فقط به دنبال سیاسی کاری هستند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: مقام معظم رهبری امروز تنهاست و چشم امید به شما بسیجیان دارند.

 

وی با اشاره به اینکه بیکاری، استفاده ناصحیح از فضای مجازی، دزدی و طلاق مهمترین مشکلات شهرستان درمیان است، گفت: مسئولان در پُر کردن اوغات فراغت جوانان ضعیف عمل کردند و باید فکری برای این معضل داشته باشند.

 

سرگرد خدادادی به انتخابات 96 اشاره کرد و گفت: باید جدا از ویژگی های سیاسی کاندیداها ، ویژگی ایمان و تقوای آنان را بسنجیم.

وی ضمن تشکر از حضور اردوهای جهادی در شهرستان مرزی درمیان، گفت: از اردوهای جهادی بحث مطالبه گری را داریم و مشکلات روستاها را به سمع و نظر مسئولان برسانند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها