مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز، از برگزاری نخستین دوره طرح «ولایت» بسیج رسانه در این استان خبر داد و گفت: نخستین طرح ولایت رسانه استان البرز ۲۴ و ۲۵ شهریور اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۳۲۵۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ ابراهیم نوروزی‌فر، مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهارکرد: اصحاب رسانه به عنوان قشر آگاهی‌بخش جامعه و هدایت کننده افکار عمومی مردم، نیازمند آن هستند که در شرایط گوناگون و در حوزه‌های مختلف تحلیل های دقیق و اطلاعات به روز داشته باشند.
وی افزود: دوره طرح ولایت بسیج رسانه استان البرز برای نخستین بار و با هدف آگاهی بخشی به اصحاب رسانه استان به منظور ارائه تحلیل های صحیح به مردم برگزار می‌شود.
 
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز بیان کرد: جریان شناسی تحولات منطقه و جهان، امنیت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی در رسانه، اخلاق در رسانه و همچنین ویژگی‌های رسانه انقلابی از مواردی است که در این دوره به آن‌ها پرداخته می‌شود.
 
نوروزی‌فر با اشاره به اعطا گواهینامه پس از سیر مراحل به شرکت‌کنندگان عنوان کرد: نخستین طرح ولایت رسانه استان البرز چهارشنبه و پنج شنبه ۲۴ و ۲۵ شهریور با حضور مدیران رسانه، خبرنگاران و نخبگان رسانه ای برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها