خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت:اگر انسان دلش را از گناه پاک و منزه کند خدا در قلبش جای خواهد گرفت لذا حقیقت خداوند در دل تمامی انساهای پاک جا دارد.
کد خبر: ۸۷۴۳۲۷۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام سیف‌الله سهرابی بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت برائت از مشرکین و دعای پرفیض عرفه در جمع مردم ولایتمدار گرگان اظهار کرد: مراسم امروز دعای پر فیض عرفه به واسطه حضور شهید گمنام و مردم همیشه در صحنه و متدین  شهرستان گرگان بسیار با فضیلت شده است.

وی بیان داشت: دعا صفای دل می‌‌خواهد نه عمامه یا عبا لذا زمانی که فضای دل از گناه ترک شود آنجاست که انس با پروردگار مهیا می گردد.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس قلبهای خود را از زنگار گناه زدوده بودند، گفت: اگر وصیتنامه های  شهدا را مطالعه کنید خواهید دید به دلیل قلب های پاکشان و ارتباط با خدا بعد از گذشت سال ها هنوز نوشته هایشان برای ما تازگی دارد.

سهرابی در ادامه ملت ایران را ملتی خداپرست و خدادوست خواند و تصریح کرد: اگر انسان دلش را از گناه پاک و منزه کند خدا در قلبش جای خواهد گرفت و در زندگی و انجام امور خود رضایت خدا را خواهد دید لذا حقیقت خداوند در دل تمامی انساهای پاک جا دارد.

وی به فاجعه منا در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: حجاج ما در سال گذشته و در مناسک حج زمانی که دلهایشان از گناه پاک و قلبهایشان به خدا توسل جسته بود در سخت‌ترین شرایط  آن حادثه غمناک خدای خود را ملاقات کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان اظهار کرد:امروز در دعاهای ما برائت از مشرکین و نابودی آل سعود قرار دارد لذا امیدواریم در سال آینده مدیریت مناسک حج به دست کسانی بیفتد که لیاقت مدیریت حج و حرمین شریفه را داشته باشند.

سهرابی با بیان این مطلب که  امروز این توفیق را داریم که در جوار آستانه امامزاده عبدالله(ع) گرگان و یحیی بن زید(ع) شهرستان گنبدکاووس مهمان دو شهید گمنام باشیم خاطرنشان کرد: همچنین در علی آباد کتول نیز مهمان یک شهید گمنام دیگر می باشیم لذا وجود شهدا در چنین روزی برای ما خیر و برکت به همراه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها