فرمانده سپاه ناحیه دلفان گفت:سپاه ناحیه دلفان با تمام ظرفیت های خود و با همکاری تمام ادارات و نهادها به باز سازی واقعه غدیر می‌پردازد.
کد خبر: ۸۷۴۳۳۲۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سرهنگ دالوند در نشست خبری بازسازی واقعه غدیر افزود:سپاه ناحیه دلفان با تمام ظرفیت های خود و با همکاری تمام ادارات و نهادها  به باز سازی واقعه غدیر می‌پردازد.
وی گفت: هدف از بازسازی واقعه غد‌‌یرآشنا کردن نسل نوجوان و جوان با این واقعیت،الگو سازی این روز ، معرفی سیره نبوی به مردم و گسترش فرهنگ ولایت وهویت دینی است.
فرمانده ناحیه دلفان افزود:بازسازی واقعه غدیر در انتهای خرم مسکن،روستای کاظم آباد انجام خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد:  هفته دفاع مقدس که از ۳۱شهریورماه شروع می شود یادآور رشادت های عزیزانی است که از جوهرانسانیشان گذشت کردند.
دالوند به برنامه های این هفته در دلفان اشاره کرد و گفت:غبار روبی گلزار شهداء،حضور پرشورنیروهای مسلح وبسیجیان در نماز جمعه،نشست با نخبگان،نشست های بصیرت افزایی ،دیدار با امام جمعه از مهمترین برنامه های این هفته می باشد.
مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه دلفان نیز در این نشست خبرنگاران چشمان بیدار جامعه دانست و گفت:خبرنگاری یک حرفه ای است که حقیقتا میتوان گفت چشم و گوش یک ملت محسوب می شود، اگر اطلاع رسانی صورت نگیرد یقینا آسیب هایی بر جامعه وارد می شودکه چه بسا آن آسیب ها جبران ناپذیر باشند.
حجت الاسلام دکتر صیادی افزود:آ سیب های فراوانی  در سطح جامعه هست  لذاخبرنگار یکی از کارهایش آسیب شناسی و رساندن اخبار این آسیب ها به گوش مسئولان است تا درصدد رفع آنها برآیند.
ارسال نظرات