مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراغه در جمع کارکنان این ناحیه گفت: غدیر در بین مسلمانان به خصوص شعیان جایگاه و اهمیت خاصی دارد و مهم ترین درس واقعه غدیر برای مسلمانان جهان ولایت مداری است.
کد خبر: ۸۷۴۳۳۲۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: هویت دینی ما شیعیان در غدیر است باید تا جایی که بتوانیم تلاش کنیم این هویت را حفظ کنیم چراكه دشمنان ما با استفاده از كتاب، شعر و دیگر ابزارها قصد تضعيف هويت دينی و مذهبی شيعيان را دارند.

وی با بیان اینکه واقعه غدیر یادگار ارزش هاست،اظهار داشت: باید این واقعه تاریخی برای نوجوانان و جوانان به خوبی تببین شود تا بدانند که ولایت و حکومت اسلامی در ایران هدیه غدیرخم است و حرکت در مسیر ولایت مداری و ولایت محوری بزرگترین پیام اين روز بزرگ است.

حجت الاسلام فیضی زاده در ادامه سخنان خود یاد آور شد: غدیر سندی برای تداوم خط رسالت در جلوه امامت و خلاصه و ادامه مکتب وحی است نباید با وسوسه ها و تبلیغات دشمن عید غدیر هم مظلوم بماند.

وی با بیان اینکه غدیر بستر وحدت همه مسلمانان جهان در سایه اسلام ناب است، تاکید کرد: امت اسلامی باید با تقویت وحدت همه توان خود را برای جهانی شدن اسلام ناب در دنیا تلاش کنند.

ارسال نظرات