نمازگزاران جمعه شهرستان میبد هم صدا با ملت انقلابی سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه با شعارهایی جنایات شجره خبیثه ملعونه آل سعود در فاجعه اسف بار منا و کشتار میلیون ها حجاج و محرومیت حجاج ایرانی محکوم کردند.
کد خبر: ۸۷۴۳۳۴۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، نمازگزاران جمعه شهرستان میبد هم صدا با ملت انقلابی سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه با شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود کافر و مرگ بر آل خلیفه پست، جنایات شجره خبیثه ملعونه آل سعود در فاجعه اسف بار منا و کشتار میلیون ها حجاج و محرومیت حجاج ایرانی محکوم کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی همچنین در حمایت از شیخی عیسی قاسم ، خشم و انزجار خود را با شعارهای کوبنده مرگ بر آل خلیفه پست نشان دادند.
یکی از بانوان شرکت کننده در این راهپیمایی گفت: شجره ملعونه آل سعود با جنایت های خود در فاجعه منا و محروم کردن حجاج ایرانی در شرکت در گردهمایی عظیم مسلمانان در حرم امن الهی امسال نشان داد که لیاقت کلیداری خانه خدا را ندارد .
یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی گفت: فلسفه حج ابراهیمی عزت و شکوه و وحدت و یکپارچگی امت اسلام است در حالی که آل سعود وهابی با حمایت استکبار و صهیونیست سعی در سیاسی کردن مراسم حج و تفرقه افکنی و تسلت داعش بر مسلمانان را دارد .

ارسال نظرات