امام جمعه زاهدان در مراسم روز عرفه:

حکومت آل سعود خبیث امسال حج را از ایرانیان دریغ کرد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امسال دعای عرفه درحالی برگزار می شود که مردم دنیا بی احترامی به زائران بیت الله الحرام و دلدادگان حضرت حق و جلوگیری حکومت آل سعود خبیث از تشرف ایرانیان به مراسم حج را شاهد هستند
کد خبر: ۸۷۴۳۳۴۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان: آیت الله عباسعلی سلیمانی روز یکشنبه در مراسم قرائت دعای عرفه در آستان مقدس شهدای گمنام زاهدان و در جوار پیکر یکی از شهدای تازه تفحص شده، اظهار داشت: حکومت آل سعود با بی شرمی تمام و به صورت علنی با رژیم غاصب صهیونیسم دست دوستی دراز کرده و خودش را سرسپرده جهان استکبار قرار داده است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر خاندان آل سعود را خاندان بولهب و بوجهل بدانیم در حق این خاندان کثیف بیراه نرفته ایم.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به روز عرفه افزود: روز عرفه یکی از روزهای مهم اسلام و مسلمانان است و باید از این روز به بهترین شکل برای نزدیک شدن به حضرت حق استفاده کرد.
امام جمعه زاهدان گفت: سرمایه گذاری عظیم پیشوایان دین ما خاصه امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) در قالب دعای عرفه متبلور شده است.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: امروز حادثه منا، کودک کشی مردم یمن، سرکوب شدید شیعیان بحرین و کشتار مردم مظلوم فلسطین مصیبت های امام زمان(عج) است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان افزود: روز عرفه روز وصل و آشنایی انسان با معبود خویش است و توصیه می شود از این روز بهترین استفاده را کرد.
پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس روز یکشنبه به منظور بهره جستن مردم سیستان و بلوچستان از عطر شهدای عزیز وارد زاهدان شد و یکی از این عزیزان در مراسم دعای عرفه زاهدان و پیکر عزیز دیگر در زابل میهمان مردم مومن این شهرها بود
ارسال نظرات