فرمانده سپاه الغدیر یزد در یادواره ی شهدا در بهدان بهاباد:

عزت و افتخار امروز ما مرهون خون شهیدانی است/ شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فرهنگ سازان اصیل جامعه اند

فرمانده سپاه الغدیر یزدخاطر نشان کرد: عزت و افتخار امروز ما مرهون خون شهیدانی است که در راه دفاع از میهن اسلامی خون خود را نثار کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۴۳۳۷۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، یادواره 4 تن از شهدای روستای بهدان بهاباد با حضورخانواده معظم شاهد، امام جمعه بهاباد، فرمانده سپاه الغدیر، صباغیان نماینده مردم ابرکوه بافق بهابادخاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، فرمانداربافق، فرمانده سپاه ناحیه بافق و بهاباد وجمعی از مسئولان شهرستان بهاباد و اقشارمختلف مردم درمسجد صاحب الزمان بهدان برگزار شد.

دراین مراسم فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در سخنانی شهدا را منشأ برکات و عزت مندی برای ملت ایران دانست و اظهار داشت : شهدا در دوران دفاع مقدس با احساس مسئولیت، کلاس های درس و دانشگاه را رها کرده و به دفاع از میهن اسلامی پرداختند تا امنیت و سرافرازی ایران را فراهم کنند و اکنون این عزت و سربلندی را در سایه این فداکاری ها شاهد هستیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس استان و شهرستان و روستای بهدان و امام شهیدان گفت : شهداء با تبعیت از ولایت فقیه در مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستادگی کرده و جان خود را در راه دفاع از ارزش های والای نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند تا جامعه را از گمراهی نجات دهند.

سردار فتوحی در یادوراه شهدا افزود: در دنیا تنها کشوری هستیم که امنیت داریم و روی پای خود ایستادیم و اگر دنیا به خاطر انقلاب ما بیدار شده است و گمشده خود را در اسلام ناب محمدی جستجو می‌کند، به برکت خون شهدا و اطاعتی است که از ولایت فقیه زمان داریم.

فرمانده سپاه الغدیر یزدخاطر نشان کرد : عزت و افتخار امروز ما مرهون خون شهیدانی است که در راه دفاع از میهن اسلامی خون خود را نثار کرده‌اند.

سردار فتوحی امپریالیسم،سوسیالیسم، جامعه مدنی و اصلاحات را سامری های آمریکائی ها دانست و بیان کرد: آمریکائی ها و فریب خوردگان آنان که چشم و گوششان به دهن آنان است بدانند این سامری ها در بین ملت ایران جایی ندارند چرا که ملت با بصریت ایران تحت رهبری شجاع و بیدار همچون حضرت امام خامنه ای هرگز اجازه عرض اندام به این سامری ها را نداده و نخواهد گذاشت سامری دیگری گوساله پرستی را رواج دهد.

وی افزود: یکی از رسالت‌های مهم همگان در عرصه کنونی ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه است که همگان باید در انتقال آن به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.

فتوحی افزود: اگر دشمنان نظام امروز در مقابل عظمت ملت و کشور ما سر تسلیم فرود می آورند به خاطر فداکاری شهدا و صبر و شکیبایی خانواده های معظم آنهاست.

فرمانده سپاه الغدیر یزد، جنایات داعشی ها و تکفیری ها را منتسب به استکبار جهانی خواند و گفت: در راس آنها ، آمریکای جنایتکار با حمایت از این گروه تروریستی می خواهد اسلام را در دنیا خشن معرفی کند

وی شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را فرهنگ سازان اصیل جامعه خواند و گفت: ملت ایران فداکاری و از جان گذشتگی شهدا در برابر بدخواهان نظام را از یاد نخواهند برد و تا ابد دنباله رو راه پر ارزش آن ها خواهند بود.

درحاشیه این مراسم نمایشگاه عکس شهدا نیزدایر شده بود که مورد بازدید مردم و مسئولان قرار گرفت.


ارسال نظرات