نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

آل سعود مجری نقشه‌های استکبار جهانی در محورهای اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:آل سعود مجری نقشه‌های استکبار جهانی در محورهای اسلامی است که اسلام‌ستیزی و معرفی اسلام به‌عنوان یک دین خشن از جمله نقشه‌های استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۷۴۳۴۱۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
به گزارش  خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان اظهار داشت: عید قربان روز غلبه بر شیطان، روز عبودیت و بندگی خداوند متعال و روز همبستگی و انسجام امت اسلامی و نشان دادن قدرت اسلام است.

وی با عنوان اینکه فلسفه عید قربان به نمایش گذاشتن وحدت و قدرت امت اسلامی در برابر دشمنان در سرزمین وحی است افزود: روز عید قربان، روز تقویت روحیه همدلی و اخوت و برادری مسلمانان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: سال گذشته در روز عید قربان ملت ایران  اسلامی شاهد حادثه تلخ و غم‌باری بود، حادثه‌ای که در سرزمین منا از سوی رژیم بی‌کفایت و بی‌تدبیر آل سعود اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: حادثه‌ای که هزاران زائر و مهمانان خدا کشته شدند و قریب 500 نفر از حاجیان ایرانی که از این تعداد 33 نفر از حجاج لرستانی براثر  بی‌کفایتی آل سعود به شهادت رسیدند.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: بعد از گذشت یک سال از این  حادثه غم‌بار هنوز مسببان حادثه معرفی نشده‌اند و هنوز  آل سعود عذرخواهی نکرده‌ است، هرچند آل سعود برای توجیه این فاجعه، حادثه منا را قضا و قدر دانست اما واقعیت چیز دیگری است.

وی خاطرنشان کرد: اگر سران کشورهای اسلامی به‌واسطه پول‌هایی که آل سعود به آن‌ها داده‌اند دهانشان را بستند اما امت اسلامی از حکام آل سعود چند خواسته مهم دارد که اولین خواسته تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی تبعات حادثه منا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان دومین خواسته را محاکمه و مجازات عاملان این حادثه دانست و گفت: خواسته سوم تشکیل شورایی از کشورهای اسلامی برای اداره حرمین شریفین است چراکه آل سعود ثابت کردند لیاقت و شایستگی ندارد.

وی اظهار داشت: آل سعود انسان‌های گمراه و قاتلی هستند که انسان‌های بی‌گناه را کشتند و به فکر زائران نبودند که این نشانه حسادت قلب است.

آیت‌الله میرعمادی افزود: آل سعود مجری نقشه‌های استکبار جهانی در محورهای اسلامی است؛ استکبار جهانی برای کشورهای اسلامی چند  نقشه داشته که اسلام‌ستیزی و معرفی اسلام به‌عنوان یک دین خشن اولین نقشه آن‌ها بوده  که آل سعود این نقشه استکبار را عملی می‌کند و با حمایت از  گروه‌های القاعده، داعش و النصره  به این نقشه استکبار جهانی کمک می‌کند.

وی عنوان کرد: نقشه دیگر استکبار جهانی دامن زدن به اعتراضات مذهبی و راه انداختن جنگ نیابتی  است که مسلمانان به جان هم بیفتند، همدیگر را  بکشند و آل سعود در انجام این نقشه جهانی کمک می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: حمله به یمن، دخالت در سوریه، بحرین، کشتار  مسلمان در سوریه، عراق و افغانستان و سایر کشورها نقشه استکبار  جهانی  است که آل سعود به آن دامن می‌زند.

وی تصریح کرد: ناامن کردن کشورهای اسلامی از دیگر نقشه‌های آنان است که استکبار جهانی آمریکا می‌خواهد بیان کنند کشورهای اسلامی امنیت و ثبات ندارند و با هر ترفند جایگاه خودش را در کشورهای  اسلامی محکم و تأکید کند.

آیت‌الله میرعمادی گفت: نقشه دیگر آل سعود محکوم کردن مقاومت اسلامی  است، امروز حاکمان آل سعود در  برابر مقاومت اسلامی قرار دارد اما چیزی که می‌تواند  توطئه شوم  آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود را گمراه کند وحدت و هوشیاری مسلمانان است که این وحدت سبب خشک شدن توطئه شوم استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و آل سعود است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار