امام جمعه پلدختر گفت:ل سعود سفاک در دامن اسراییل هستند و عقد اخوت و برادری با یهود بسته اند و توان اداره حج را ندارند.
کد خبر: ۸۷۴۳۴۲۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز عید قربان پلدختر  با بیان این که حادثه تلخ سرزمین منا نشانه بی کفایتی و سهل انگاری آل سعود است گفت: جنایت های اخیر حکام سعودی این شجره خبیثه ملعونه در تاریخ بی سابقه و حادثه منا چهره ننگین آنان را به جهانیان شناساند .
وی افزود: آل سعود دست نشانده های و مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی است که گروه های تروریستی را حمایت می کنند و هر روز به جنایت های این قوم ملعون افزوده می شود .
امام جمعه پلدختربا بیان این که آل سعود و آل خلیفه غلامان حلقه به گوش آمریکا هستند گفت: آل سعود و آل خلیفه از یک سو دست در دست رژیم صهیونیستی دارد و از سوی دیگر با حمایت از تروریست ها دست به زشت ترین جنایت ها زده و مانع ورود زایران سرزمین وحی می شوند .
حجت الاسلام سوری افزود:آل سعود سفاک در دامن اسراییل هستند و عقد اخوت و برادری با یهود بسته اند و توان اداره حج را ندارند و کسی که نسبت به این موضوع بی تفاوت و سکوت می کند در گناه آنان شریک است و مدیریت حج حق مسلم مسلمانان است .
وی گفت: همه اینها بیانگر آن است که این قوم ملعون لیاقت اداره و مدیریت حرمین شریفین و کلید داری خانه خدا را ندارد و باید همه مسلمانان نسبت به این مهم سکوت اختیار نکرده و مدیریت حج را خود به عهده بگیرند . 
وی به برائت از مشرکین در حج اشاره کرد و افزود: حج فرصتی برای برائت از دشمنان خدا و از ارکان حج ابراهیمی است که آل سعود ملعون به دنبال حجی هستند که بی ضرر برای کفار باشد و این حج ابراهیمی نیست .
وی گفت: مقام معظم رهبری در خصوص فاجعه منا خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب با حضور کشورهای اسلامی شدند تا حقیقت امر برای مسلمانان روش شود .
امام جمعه پلدختر گفت:اصل دفاع با اقتدار از حقوق و موضع مردم است و از دولت و مجلس انتظار می رود که حقوق مردم رانسبت به مسایل سیاسی خود مقدم شمرده و قبل از مردم حرکت و پیشگام باشند .


ارسال نظرات