جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه در بحث مسکن محرومین ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن را با همکاری کمیته امداد شروع کرده افزود: هم اکنون ۶۰۰ واحد آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۸۷۴۳۴۵۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار کاظمی پور مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با اشاره به دشمنی های استکبار علیه انقلاب اسلامی اظهار کرد: آمریکا در سه مرحله تهدید های مختلف نظامی، فرهنگی و اقتصادی را برای ایران رقم زده است.

وی با بیان اینکه اولین تهدید جنگ تحمیلی ۸ ساله بود گفت: این جنگ با درایت حضرت امام خمینی(ره) و دلاوری های رزمندگان و فرماندهان مدیریت شد و حاصل آن خودباوری مردم ایران شد.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: امروز اگر ایران را به دو بخش درون مرزی و برون مرزی تقسیم کنیم در دفاع و آمادگی برون مرزی تاکنون بسیار موفق بوده ایم.

سردار کاظمی پور ادامه داد: از هزار پایگاهی که در استان گیلان فاقد ساختمان بوده است با برنامه ریزی های انجام شده تاکنون ۵۰۰ پایگاه دارای ساختمان و آماده بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه سپاه در بحث مسکن محرومین ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن را با همکاری کمیته امداد شروع کرده افزود: هم اکنون ۶۰۰ واحد آماده بهره برداری است.

ارسال نظرات