استان خراسان رضوی

برگزاری ۲۰۰عنوان برنامه در شهرستان سبزوار به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوارخبر داد : بیش از 200 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در سبزوار برگزارمی شود.
کد خبر: ۸۷۴۳۷۳۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، و به نقل ازسپاه امام رضا(ع)خراسان رضوی ، سرهنگ پاسدار" امین اله مظلوم"  با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه درهفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، اظهارداشت: دفاع مقدس صحنه بروز و ظهور قدرت جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه ها بود و با گرامیداشت دفاع مقدس باید این قدرت به رخ همگان کشیده شود.

وی با اشاره به زنده نگه داشتن این رویداد در جامعه تصریح کرد: انتقال ارزش های این دوران به نسل جوان و نوجوانان سبب خواهد شد تا روحیه استکبار ستیزی زنده و تثبیت شود.

" امین اله مظلوم" با بیان اینکه پیشرفت کشوردرگرو فرهنگ دفاع مقدس است، عنوان کرد: در زمان جنگ و اوج تحریم ها کشور به خود باوری رسید و به آنچه نیاز داشت دست پیدا کرد و در برابر تمام ابرقدرت ها پیروز شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سبزواربه ویژه برنامه های این هفته اشاره کرد و افزود: روزابتدایی این هفته با رژه نیروهای نظامی و انتظامی در شهر آغاز خواهدشد.

وی برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس را از جمله برنامه های شاخص در این هفته اعلام کردو افزود: بازسازی صحنه های دفاع مقدس از ابتدای هجوم ارتش بعث عراق، فراخوان و اعزام بسیجیان ، صحنه های عملیات نمایش هور درآتش با جلوه های ویژه و موفقیت های بعد از جنگ از قبیل پیشرفت های هسته ای در این نمایشگاه به دید بازدید کنندگان خواهد رسید.

" امین اله مظلوم" همچنین از برگزاری مسابقات رباتیک با حضور تیم های شرکت کننده از مشهد ،سبزوار، نیشابور، جوین جغتای، خوشاب خبر داد و افزود: این مسابقات در سه سطح مسیریاب ساده، مسیر یاب حرفه ای و مسیر یاب جنگجو و خلاق برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: به ۱۸ نفر از برگزیدگان در مسابقات رباتیک جوایز نقدی به مبلغ ۲۰۰هزار تومان اهدا خواهد شد و ۶نفر برتر نیز به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه سبزوارهمچنین برگزاری همایش ائمه جماعت ،تجمع بسیجیان و ایثارگران،شرکت در نماز جمعه از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

انتهای پیام/گ


ارسال نظرات
آخرین اخبار