ثبت نام دانشجوی كارشناسی ناپيوسته در مرکز آموزش علمی كاربردی جهاددانشگاهی اردبیل

سرپرست مرکز آموزش علمی كاربردی جهاددانشگاهی اردبیل گفت: پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقطع كارشناسی ناپيوسته تا 25 شهریورماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۴۳۷۴۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، سلیم پناهی با اعلام این خبر افزود: ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون از 17 شهريورماه آغاز شده و تا 25 همين ماه ادامه خواهد داشت.

وي تصریح کرد: کلیه دارندگان مدرک کاردانی و دانشجویانی که تا آخر شهریورماه 1395 فارغ‌التحصیل می‌شوند، برای پذیرش مهرماه و دانشجویانی که تا آخر بهمن 1395فارغ التحصیل می شوند برای پذیرش بهمن ماه، می‌توانند برای دوره کارشناسی ثبت نام نمایند.

پناهی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در مقطع کارشناسی در رشته‌ مهندسی فناوری اطلاعات در گرایش‌های‌ برنامه‌نویسی تحت وب، فناوری اطلاعات و شبکه‌های کامپیوتری و رشته حرفه‌ای حسابداری گرایش حسابرسی و مهندسی فناوری گرایش سخت افزار رایانه انجام می گیرد.

سرپرست مرکز آموزش علمی كاربردی جهاددانشگاهی اردبیل از بهره‌مندی دانشجویان مرکز آموزش علمی كاربردی جهاددانشگاهی اردبیل از وام دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان خبر داد و تصریح کرد: به دانش‌آموختگاني كه دوره تحصيلي خود را با موفقيت به اتمام برسانند، مدرك رسمي مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري توسط دانشگاه جامع علمي كاربردي اعطاخواهد شد.

پناهی از داوطلبان تحصیل در این مرکز خواست برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش www. sanjesh.org و انتخاب یکی از رشته‌ها به عنوان رشته انتخاب اول و یا با تحویل مدارک ثبت نامبه ساختمان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل واقع در شهرک کارشناسان، میدان شفا، جنب موسسه ولایت اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل در ساختمان جدید خود با کلاس های مجهز و دو سایت کامپیوتری پیشرفته و با بهره‌گیری از اساتید مجرب استان، آماده ارائه خدمات به دانشجویان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار