سرهنگ شکور زارع از برگزاری رزمایش بزرگ گردانهای بیت المقدس بسیج به منظور ارتقاء توان رزمی و آمادگی دفاعی در منطقه عمومی پادگان قدس سپاه واقع در منطقه آل بیگلر خبرداد.
کد خبر: ۸۷۴۳۷۴۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸

سرهنگ شکور زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بیله سوار، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و غدیر خم , از برگزاری رزمایش بزرگ گردانهای بیت المقدس بسیج به منظور ارتقاء توان رزمی و آمادگی دفاعی در منطقه عمومی پادگان قدس سپاه واقع در منطقه آل بیگلر خبرداد.

وی افزود : این رزمایش به مدت دو روز با تمرین تاکتیک های متعدد رزمی و پیاده روی شبانه با انفجارات و آتش میدانی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

ایشان خاطر نشان کرد : صبحگاه مشترک گردانهای عمل کننده بسیج و رزمندگان عاشورایی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ساعت 8 صبح روز جمعه مورخ 95/6/26 در دومین روز از رزمایش از برنامه های محوری این رزمایش است .

سرهنگ زارع گفت: جهت قدردانی از بسیجیان عزیز پایگاه های مقاومت و تامین فرصت کسب تجارب رزمی برای این عزیزان که با سازمان گروهان و دسته های احتیاط گردانهای بیت المقدس در محلات فعال هستند از آنها نیز دعوت می گردد در این مراسم صبحگاه و برنامه های معین حضور بعمل رسانند.

زارع اشاره کرد : برنامه های رزمی فرهنگی بسیجیان گردانهای بیت المقدس شهرستان در طول اردوی دو روزه این رزمایش در منطقه عمومی اردوگاه قدس و شهرجعفرآباد با حضور مسئولین شهرستانی استقبال خواهد شد.

بسیجیان عزیز در این رزمایش با اجرای عملیات دفاع از کوی و برزن و تاکتیک های متعدد رزمی و خلق حماسه های شجاعانه اقتدار و عظمت خودرا بعنوان سربازان جان برکف ولایت و حافظان ارزشهای والای انقلاب و رهروان شهدای همیشه جاوید وطن به نمایش خواهند گذاشت.

خبرنگار: رضا بیدار

ارسال نظرات