با هدف حمایت از تولید و سرمایه گذاری شورای راهبردی حمایت از تولید و سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۸۷۴۳۷۴۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز،مهدی احمدی فرماندار نیر در نشست هم اندیشی فعالان حوزه اقتصادی با محوریت نیری های مقیم تهران اظهار داشت: برای عمران و آبادانی شهر باید از خرد جمعی و شناخت پتانسیل های شهرستان استفاده کرد.

وی با ارائه گزارشی از سیمای عمومی شهرستان نیر در زمینه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی گفت: نیر متناسب با جمعیت و مساحت و با عنایت به اینکه دروازه ورودی اردبیل توسعه نیافته است.

احمدی با اشاره به فراهم شدن زیر ساخت توسعه و سرمایه گذاری اظهار کرد: قابلیت های دانشگاهی، درمانی، صنعتی، معدنی و گردشگری از فرصت های جدید سرمایه گذاری و ایجاد شغل در این شهرستان است.

فرماندار نیر گفت: با هدف حمایت از تولید و سرمایه گذاری شورای راهبردی حمایت از تولید و سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با گلایه مندی از عدم توجه به مشاهیر و مفاخر شهرستان و قابلیت های گردشگری این منطقه افزود: از این فرصت به قدر کافی برای افزایش شان و جایگاه فرهنگی و تاریخی شهرستان استفاده نشده است.

احمدی با دعوت از سرمایه گذاران از آمادگی ادارات ذیربط شهرستان برای حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران خبر داد.

وی گفت: شهرستان نیر با داشتن مناطق خوش آب و هوا و قرار گرفتن در شاهرگ استان های شمالغرب از نظر رونق اقتصادی نقش مهمی دارد و ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی و صنعت دارد.

احمدی بیان کرد: باید زمینه حضور سرمایه گذار و فعال شدن واحدهای تولیدی فراهم و با اداراتی که در برای سرمایه گذاری ها مشکل ایجاد کنند برخورد خواهد شد.

فرماندار نیر افزود: تلاش دولت تدبیر و امید توسعه و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار است و مسوولان شهرستان نیز باید در مسیر سیاست های دولت و آسان سازی سرمایه گذاری ها و رفع موانع توسعه و پیشرفت صنایع تلاش کنند.

انجمن نیری ها و حومه مقیم مرکز یک تشکل مدنی ، رسمی و ثبت شده است که هر از گاهی با حضور مسوولان این شهرستان و نخبگان، فرهیختگان و چهره های علمی، فرهنگی و اقتصادی تشکیل جلسه می دهد.

ارسال نظرات