شهردارنیر بهسازی آسفالت معابر اصلی و فرعی را اولویت کاری شهرداری نیرعنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۴۳۷۵۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز،فرماندار و شهردار نیر از پروژه آسفالت معابر و کوچه های سطح شهر بازدید کردند.

صاحبعلی رام شهردار نیر اظهار داشت: رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان به طور ویژه پیگیری و اجرایی شده و آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت کاری در سطح شهر اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی کوچه ها و معابر شهر آسفالت بسیار نامناسبی داشتند و تاکنون اقدام مناسبی در این زمینه برای آنها صورت نگرفته بود، افزود: بهسازی این کوچه ها و خیابانها در حال انجام است و امیدواریم مشکلات شهروندان در این زمینه تا حد زیادی مرتفع شده باشد.

رام ادامه داد: وضعیت نامطلوب برخی معابر و محلات شهر مشکلاتی برای ساکنین و رهگذران ایجاد کرده بود و تاثیرات منفی فراوان در سیمای شهر و تردد وسایط نقلیه داشت که از سال گذشته مورد اهتمام ویژه شهرداری وشورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

شهردار نیر ضمن قدردانی از همراهی شورای اسلامی شهر و مساعدت فرماندار در اجرای پروژه ها ابراز امیدواری کرد که با انجام چنین اقداماتی بخشی از رضایتمندی شهروندان تامین و تا میزان زیادی از دغدغه های آنان بویژه در ارتباط با تردد وسایل نقلیه رفع گردد.

 

ارسال نظرات