شهردار نیر از تمهیدات ویژه برای برگزاری دهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی در بولاغلار نیر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۳۷۵۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز،صاحبعلی رام شهردار نیر با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت از تمهیدات ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری نیر در برگزاری جشنواره آش در 25 و 26 شهریور ماه خبر داد و افزود: شورای شهر و شهرداری نیر با برگزاری برنامه های مطلوب برای رفاه حال شهروندان و مهمانان عزیز برای یازدهمین بار متوالی به استقبال این جشنواره ملی می رود.

رام هدف از اجرای این جشنواره را معرفی منطقه نمونه گردشگری بولاغلار به عنوان یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری شهرستان نیر دانست و افزود: معرفی توانمندی‌ها و ایجاد فضای شاد و مفرح با هدف پرکردن اوقات فراغت مردم و گردشگران را از دیگر اهداف در نظر گرفته شده اعلام کرد.

شهردار نیر افزود:‌ شورای شهر و شهرداری نیر در روز جشنواره با اندیشیدن تمهیدات لازم نسبت به افزایش سرویسهای بهداشتی، نصب سطلهای زباله مکانیزه، تابلوهای علائم و توزیع کیسه زباله در ورودی بولاغلار اقدام خواهد کرد تا مسافران و شهروندان زباله‌ها و پسماندهای خود را درون این کیسه‌ها قرار دهند و در نظافت این منطقه زیبا با این شهرداری همکاری کنند.

وی افزود: درراستای اجرای طرح جمع آوری مکانیزه زباله و بهبود ارائه خدمات مطلوب در برگزاری جشنواره آش در منطقه بولاغلار به همت اعضای شورای اسلامی شهر، نقطه زیادی از منطقه مذکور برای نصب پایه سطل زباله تجهیز و آماده سازی شد و در ادامه اجرای این طرح؛ واحد خدمات شهری اقدام به نصب 25 سطل زباله در نقاط مذکور کرد.

رام تصریح کرد:شهرداری نیر، روزانه 20 تن زباله خانگی و نخاله ساختمانی از سطح شهر جمع آوری و به مرکز دفن زباله منتقل می کند.


ارسال نظرات